مسئول کشتی‌های سنتی فدراسیون کشتی گفت: اتحادیه جهانی سرپرست جدید فدراسیون کشتی را به رسمیت نمی‌شناسد.

عیسی مومنی مسئول کشتی‌های سنتی فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با عدم همکاری و حمایت کمیته ملی المپیک، فرصت حضور در بازی‌های ساحلی جهان را از دست دادیم. کشتی تنها ورزشی است که شانس این را داشت که در بازی‌های ساحلی صاحب مدال شود، اما این فرصت از دست رفت.

وی ادامه داد: چند روز است که به دنبال دیدار با نعمتی سرپرست منصوب وزارت ورزش و جوانان  در فدراسیون کشتی هستم تا دغدغه‌های خود را در مورد کشتی‌های سنتی و مسایل کلان کشتی با ایشان مطرح کنم. اما متاسفانه گویا ایشان اصلا در فضای مسائل و دغدغه‌های کشتی نیست و فقط هماهنگی‌های خاصی را دنبال می‌کند.

مومنی افزود: از سوی دیگر با توجه به ارتباطاتی که با اعضای هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی داشته و دارم، متوجه شدم که اتحادیه جهانی در مورد موضوع رعایت نشدن اساسنامه فدراسیون کشتی در مسایل مختلف از جمله مشخص نشدن رئیس فدراسیون، ممکن است برای کشتی ایران مشکل آفرین شود و گویا قرار است هیات رئیسه در این زمینه نامه‌ی هم به فدراسیون بفرستد، به همین دلیل خواستم این موارد را بصورت حضوری به نعمتی توضیح دهم، اما همانطور که گفتم، ظاهرا فدراسیون به محل هماهنگی ایشان با یک سری افراد خاص تبدیل شده است. کار کردن در فضای کشتی مانند مجلس نیست. به همین دلیل دغدغه‌های جدی خودم را برای کشتی ایران رسانه‌ای کردم.


بیشتر بخوانید:

اعلام قوانین جدید داوری کشتی توسط اتحادیه جهانی

میزبان رقابت‌های کشتی قاره آسیا در رده‌های سنی پایه اعلام شد

کسب ۱۰۸ سهمیه المپیک در مسابقات جهانی کشتی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از کشتی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار