از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به عنوان دستگاه اجرایی برتر در زمینه جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی و تعامل و همکاری با این اداره کل طی سال ۱۳۹۷ معرفی شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در مراسمی که در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه برگزار شد لوح تقدیری با امضای بازوند استاندار کرمانشاه تقدیم مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه شد.

محمدی رئیس اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه در این مراسم گفت : این اقدام با نظر مساعد استاندار محترم کرمانشاه و در راستای قدردانی از دستگاه‌هایی صورت می‌گیرد که علاوه بر بالاترین جذب اعتبارات همکاری و تعامل بیشتری با اداره کل اقتصاد و دارایی طی سال گذشته داشته اند.

همچنین صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در سخنانی با قدردانی از مدیرکل و بخش‌های مختلف اقتصاد و دارایی استان و بویژه خزانه کل اظهار کرد:ورزش و جوانان استان کرمانشاه طی سال گذشته اقدامات ارزشمند و شاخصی در حوزه‌های مختلف بعمل آورد که نتیجه آن‌ها کسب افتخار و اعتبار برای استان کرمانشاه بود.

رحیمی تاکید کرد:قطعا بدون همراهی و همکاری تیم مدیریتی حاکم بر استان و حوزه اقتصاد و دارایی این دستاورد‌ها قابل دستیابی برای استان نبود .

 

 

انتهای پیام/د

معرفی اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دستگاه اجرایی برتر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.