معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از کمک کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان به مددجویان مستاجر ۹ برابر افزایش یافته است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی بنایی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، بیش از ۱۰۷ هزار خانوار را زیر پوشش این نهاد بیان کرد و گفت: در یک سال گذشته بیش از ۳۷ میلیارد ریال کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به شش هزار و ۹۱۲ خانوار نیازمند اصفهانی پرداخت شده که این میزان حدود ۹ برابر از مدت مشابه است.

وی تامین هزینه اجاره و ودیعه مسکن را از محل اعتبارات دولتی این نهاد دانست وافزود: میانگین کمک‌هزینه اجاره اعطایی به هر خانوار مددجو در این استان یک میلیون و ودیعه مسکن ۱۰۰ میلیون ریال است.

 بنایی حرکت به سمت کمک‌های پایدار را از مهم‌ترین چشم‌انداز‌های کمیته امداد دانست و گفت: مسکن در کنار اشتغال و خودکفایی بزرگ‌ترین سهم در ایجاد پایداری در سطح زندگی مددجویان این نهاد دارد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: خیران و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به ادارات این نهاد در محل زندگی خود با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی isfahan.emdad.ir و یا واریز به کارت با شماره ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کمک‌های خود را برای نیازمندان واریز کنند.

انتهای پیام/م

 

افزایش کمک کمیته امداد اصفهان به مددجویان مستاجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.