در حالیکه رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان از امروز در شهر منچستر آغاز شده، سفارت انگلیس همچنان در صدور ویزای ملی‌پوشان ایرانی کارشکنی می‌کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان از امروز ۲۵ اردیبهشت به میزبانی "منچستر" انگلیس آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه  ادامه دارد.

افراد اعزامی از ایران به این مسابقات چند روزی است که با مشکل عدم صدور ویزا از سوی میزبان مواجهه شده و کارشکنی انگلیس درحالی که مسابقات آغاز شده همچنان ادامه دارد.

کمیته ملی المپیک طی پیگیری‌های متعدد مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به عدم صدور ویز از سوی میزبان رقابت‌های جهانی تکواندو اعلام داشته، آنرا مغایر قوانین میزبانی رقابت‌های کسب سهمیه و منشور المپیک دانسته و خواستار پیگیری کمیته بین المللی المپیک در این باره شد و IOC نیز بطور جد پیگیر این مسئله است. کمیته ملی المپیک حتی مکاتباتی با کمیته ملی المپیک کشور میزبان برای رفع این مشکل نیز داشته است.


سفارت انگلیس در ترکیه که کار صدور ویزای تکواندوکاران ایرانی و هیئت همراه را انجام می دهد امروز (چهارشنبه) ویزای سجاد مردانی عضو تیم ملی تکواندو و آرش فرهادیان مدیر تیم‌های ملی را صادر کرد اما کماکان میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی در

در حالی‌که رقابت‌ها از امروز آغاز شده، میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی دو تکواندوکار تیم ملی همچنان در انتظار دریافت روادید از سفارت انگلیس هستند!

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از صدور ویزای هوگوپوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار