فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر از سوی یک سوداگر مرگ در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهم که از یکی از استان‌های غرب کشور اقدام به حمل و فروش مواد مخدر این شهرستان می‌کرد، شدند.

سرهنگ باقری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از وی ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: مواد مخدر یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که مبارزه با این پدیده ناهنجار اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

وی از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان محمودآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.