تصاویر رندر گوشی هوشمند OnePlus 7 فاش شد

نسخه لیمیتد گوشی جدید وان پلاس با نام OnePlus 7 با رنگ قرمز و میزان پیکربندری حافظه بهتر عرضه خواهد شد.

رندر نسخه لیمیتد OnePlus 7 فاش شد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به طور معمول گوشی‌هایی که به وسیله شرکت وان پلاس تولید می‌شوند دارای ۲ الی ۳ رنگ هستند. اما در طول سال‌ها این شرکت چینی شروع به تولید نسخه‌های لیمیتد بعضی از دستگاه‌های خود کرده است. امسال خانواده وان پلاس ۷ در رنگ‌های آبی، بادامی و خاکستری عرضه می‌شود، اما همان طور که گفتیم یک نسخه لیمیتد نیز برای این دستگاه تولید خواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده نسخه لیمیتد گوشی جدید وان پلاس قرمز رنگ خواهد بود. این گوشی مانند نسخه معمولی خود از تراشه Snapdragon 855 در درون خود استفاده می‌کند و سیستم عامل استفاده شده در آن اندروید ۹ پای است. درضمن باتری این نسخه نیز ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید: شرکت وان پلاس از موضع خود برای تولید گوشی منعطف می‌گوید


به طور معمول نسخه‌های لیمیتد گوشی‌های هوشمند وان پلاس دارای پیکربندی‌های حافظه بهتری نسبت به نسخه‌های معمولی هستند. با توجه به این مسئله انتظار می‌رود نسخه لیمیتد این محصول به جای داشتن ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشد.

رندر نسخه لیمیتد OnePlus 7 فاش شد +عکس

همراه این مشخصات داخلی یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED برای این گوشی تعبیه شده که به وسیله یک ناچ کوچک و یک حاشیه پایینی همراهی می‌شود. همان طور که در رندر‌های فاش شده مشخص است نسخه لیمیتد این گوشی نیز از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کند. دوربین این گوشی دارای دو لنز است که یکی ۴۸ مگاپیکسل کیفیت دارد و دیگری سنسور عمق سنج است. بنا بر اطلاعات فاش شده دوربین اصلی از فناوری Quad Pixel پشتیبانی می‌کند. این فناوری به دوربین گوشی اجازه می‌دهد که ۴ پیکسل را با هم ترکیب کرده و از آن ۱ پیکسل ایجاد کند. با استفاده از این فناوری خروجی دوربین گوشی OnePlus 7 یک عکس ۱۲ مگاپیکسلی است که جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارد.

گوشی وان پلاس ۷ امروز در کنار وان پلاس ۷ پرو در یک رویداد همزمان که در بسیاری از شهر‌ها از جمله شهر نیویورک و لندن برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد. انتظار داریم نسخه ۶/۱۲۸ GB آن به قیمت ۴۹۹ یورو و نسخه ۸/۲۵۶ GB آن به قیمت ۵۴۹ یورو در انگلیس به فروش برسد. این بدان معناست که این دو نسخه در ایالات متحده آمریکا به ترتیب به قیمت‌های ۵۴۹ و ۵۷۹ دلار به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/

تصویر فاش شده از نسخه لیمیتد وان پلاس ۷

برچسب ها: فناوری ، وان پلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.