سرمربی تیم‌های ملی ساحلی گفت: تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دو سال گذشته در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان رفته بود و تلاش ما این بود که امسال هم در فینال این رقابت‌ها بازی کنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون والیبال، رضا نایینی سرمربی تیم‌های ملی ساحلی با با اشاره به حذف شاگردانش در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دو سال گذشته در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان رفته بود و تلاش ما این بود که امسال هم در فینال این رقابت‌ها بازی کنیم که متاسفانه در مرحله یک هشتم و یک چهارم بازی را با اختلاف امتیاز نزدیک واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه در والیبال ساحلی پیش بینی بازی‌ها بسیار سخت است، افزود: به دلیل دیر صادر شدن ویزا ساحلی بازان ایران برای کشور چین محل بازی‌های قهرمانی آسیا، ما یک روز قبل از شروع بازی‌ها به این کشور رسیدیم و نتوانستیم تمرین و استراحت کافی قبل از بازی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ادامه داد: روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ملی پوشان ایران برای شرکت در تورجهانی دو ستاره آیدین به ترکیه سفر می‌کنند و امیدواریم با درخشش در این رقابت‌ها نتیجه بازی‌های قهرمانی آسیا را جبران کنیم.

انتهای پیام/

 

ویزا دیر صادر شد به تمرینات نرسیدیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار