سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: از نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی که در ترکمنستان برگزار شد رضایت کامل داریم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک از روز ۲۴ اردیبهشت ماه در محل خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده و تا اول خردادماه ادامه خواهد داشت.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی درباره وضعیت آزادکاران اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی که داریم خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را آزادکاران دنبال می‌کنند، مرحله نخست اردوی آماده سازی برای حضور در رقابت‌های جهانی در کشور ترکمنستان برگزار شد که انصافاً همه چیز ایده آل بود و سَوای مسائل فنی اردوی ترکمنستان به لحاظ تنوع محل برگزاری بسیار حائز اهمیت بود که کشتی گیران با این تنوع روحیه خوبی گرفتند.

دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان با اشاره به تورنمنت ایتالیا گفت: اواخر ماه جاری برای حضور در رقابت‌های بین المللی جام ساساری که جزء رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی محسوب می‌شود همراه به ۱۱ آزادکار راهی ایتالیا خواهیم شد و این تورنمنت از جهات بسیاری برای ما مهم است که امیدوارم شرایط به گونه‌ای که انتظار داریم پیش رود.

محمدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته و در رقابت‌های جهانی تیم ایران نتوانست انتظارات را برآورده کند به همین منظور مسئولیت سنگینی بر عهده ماست، واقعاً زمان بسیار کم است و در برخی اوزان کار بی نهایت سخت، اما مطمئن باشید هم کشتی گیران و هم اعضای کادر فنی برای موفقیت در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ همچون مسابقات قهرمانی آسیا که شگفتی ساز شدیم از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام ساساری روز‌های ۲ تا ۴ خردادماه در شهر ساساری کشور ایتالیا و رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

رقابت‌های جهانی کشتی آزمونی برای انتخاب داوران المپیک ۲۰۲۰

تغییر و تحولات معنادار در فدراسیون کشتی!


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم ملی کشتی درباره آخرین وضعیت آزادکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار