سومین هفته متوالی صدرنشینی عنوان Days Gone

عنوان Days Gone توانست برای سه هفته متوالی رتبه اول فروش را در کشور انگلستان به دست آورد.

سومین هفته متوالی صدر نشینی عنوان Days Goneبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای بازی‌های ویدیویی هفته‌ای آرام و بی سر و صدا را سپری کرد. این روند تنها با عرضه عنوانی جدید به بازار انگلستان تغییر خواهد کرد چرا که عناوین موجود در بازار این کشور به قدری قدرتمند هستند که به راحتی از فهرست برترین‌ها خارج نشوند. در حال حاضر رقابت بین عناوین برتر کشور انگلستان بسیار تنگاتنگ است و آمار فروش بین رتبه‌های اول تا چهلم بسیار ناچیز است.

عنوان Days Gone در سبک اکشن و ماجراجویی ساخت شده توسط استودیو Bend است. که روایتگر داستانی دو سال بعد از شیوع یک بیماری در جهان بوده و سازنده این عنوان سعی کرده است همه‌ چیز را به صورت طبیعی جلوه دهد و بازیکن همواره در نقشه بازی به گشت و گذار مشغول باشد.

سومین هفته متوالی صدر نشینی عنوان Days Gone

با گذشت سومین هفته از زمان عرضه عنوان Days Gone، این عنوان برای سومین بار در صدر آمار فروش انگستان قرار گرفت. دلیل اصلی این صدر نشینی جدا از داشتن داستان و گرافیک بسیار جذاب، منتشر نشدن عنوان جدید در دو هفته اخیر است. بزرگ‌ترین رقیب پرطرفدار عنوان Days Gone، بازی Mortal Kombat 11 است که دو هفته از انتشار آن می‌گذرد اما هنوز موفق به کنار زدن بازی Days Gone نشده است و پا به پای عنوان اول در حال پیشروی است.


بیشتر بخوانید: تریلر جدید عنوان Death Stranding در حال ساخت است 


عنوان Tom Clancy’s The Division 2 نسبت به هفته گذشته توانسته است یک رتبه بالاتر برود و مقام هفتم را به دست آورد و در عوض عنوان New Super Mario bros U به جایگاه هشتم که جایگاه قبلی عنوان مذکور بود، سقوط کند.جدیدترین عنوان منتشر شده در این هفته هم برای کنسول سوییچ بود که با عنوان Saints Row: The Third عرضه شد و در جایگاه پانزدهم فهرست فروش قرار گرفت.

در ادامه فهرست ۱۰ عنوان برتر را مشاهده می‌کنید:

۱- DAYS GONE

۲- MORTAL KOMBAT 11

۳- FIFA 19

۴- RED DEAD REDEMPTION 2

۵- GRAND THEFT AUTO V

۶- MARIO KART 8 DELUXE

۷- TOM CLANCY’S THE DIVISION 2

۸- NEW SUPER MARIO BROS. U DELUXE

۹ -   FORZA HORIZON 4

۱۰-  Super Smash Bros Ultimate

 

انتهای پیام/

همچنان Days Gone صدر نشین است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار