جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه، ضمن تاکید بر اینکه واشنگتن فشار‌ها بر دمشق را ادامه خواهد داد، افزود کشورش خواهان خروج کامل ایران از سوریه است.

آمریکا خواهان خروج کامل ایران از سوریه استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه، روز سه شنبه در گفتگو با الشرق الاوسط، ضمن تاکید بر اینکه واشنگتن فشار‌ها بر دمشق را ادامه خواهد داد، افزود کشورش خواهان خروج کامل ایران از سوریه است. جفری مدعی شد: آمریکا اجازه نخواهد داد ایران خلا به وجود آمده در شمال شرق سوریه را پر کند.

نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه همچنین گفت آمریکا فشار‌ها بر دمشق و متحدانش را از طریق تحریم‌های اقتصادی، حضور نظامی در شمال شرق سوریه و توقف روند عادی سازی روابط کشور‌های غربی و عربی با دمشق تا زمان «تشکیل یک دولت سیاسی جدید» در سوریه ادامه خواهد داد.

جیمز جفری همچنین با تکرار اتهامات بی اساس مقامات واشنگتن علیه کشورمان، مدعی شد نیرو‌های ایران باید از سوریه خارج شوند، زیرا باعث بی ثباتی سوریه و تهدیدی برای اسرائیل هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۴۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
هی جفری: اولاً: آمریکا خود ام التهدید است....
دوم: یگان ویژه ارتش سنتکام آمریکا در خاک سوریه و همچنین عراق بدون مجوز و بدون درخواست رسمی و بین المللی این دو کشور حضور دارد و خاک این کشورها را با ساخت پایگاههای نظامی اشغال کرده است...
سوم: روسیه - ایران....با دعوت رسمی و درخواست هر دو کشور نامبرده یعنی سوریه و عراق در خاک این کشورها حضور دارند و کارشان مستشاری نظامی است نه برای حمایت از تروریستها برخلاف کاری که شما با هواپیماهای پهن پیکر ترابری و هلی برد لجستیک ادوات و تجهیزات نظامی از تروریستها پشتیبانی میکنید درست کاری که شما میکنید و تمام رسانه های تصویری و ماهواره ای صحنه ها را ثبت و ضبط کرده اند......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
امریکا و اسرائیل خیلی غلط کردن
آخرین اخبار