سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به همراه همکاران معاونت دانشجویی و فرهنگی به مناسبت هفته خوابگاه ها از خوابگاه دانشجویی حضرت معصومه (س) اراک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید محمد جمالیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه بازدید از خوابگاه دانشجویی حضرت معصومه (س) اراک، گفت: به مناسبت هفته خوابگاه ها ضمن حضور در جمع دانشجویان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این عزیزان قرار گرفتیم.

جمالیان گفت: با هم فکری و کمک دانشجویان در صدد رفع مشکلات این عزیزان خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: سعی و تلاش ما در این است که فضای خوابگاه ها را طوری محیا کنیم که دانشجویان دغدغه ای جز مسایل آموزشی نداشته باشند.

وی بیان کرد: گله مندی های دانشجویان بیشتر در مسایل رفاهی مطرح می باشد که در صدد رفع آن هستیم.

جمالیان گفت: دانشجویان باید در حفظ و نگهداری تجهیزات و امکانات خوابگاهی کوشا باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: مسئولین دانشگاه این عزم را دارند که مشکلات دانشجویان را در کمترین زمان ممکن بر طرف نمایند.

وی در پایان بیان کرد: از همکاران حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی کمال تشکر و قدردانی را داریم و رضایت مندی که در بین دانشجویان وجود دارد ناشی از زحمات همکاران این حوزه می باشد.

گفتنی است؛ اعضاء هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به صورت تیم های جداگانه از خوابگاه های مختلف دانشجویی بازدید کردند.

انتهای پیام/ت

سعی و تلاش ما در این است که دانشجویان دغدغه ای جز مسایل آموزشی نداشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.