«فهمی یوسفی» اعلام کرد عملیات امروز ارتش یمن علیه تأسیسات نفتی عربستان، پیامی به نیرو‌هایی آمریکایی است که به خلیج‌فارس می‌آیند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «فهمی یوسفی» معاون وزیر اطلاع‌رسانی یمن در گفتگوی ویژه با شبکه العالم، عملیات امروز نیروهای یمنی در هدف قرار دادن تأسیسات نفتی عربستان را پیامی برای نیروهای آمریکایی در خلیج فارس عنوان کرد.

وی گفت: این پیامی به نیروهای آمریکایی است که به منطقه خلیج فارس می‌آیند. این پیامی است که عربستان امروز در تیررس سلاح های ماست و ناو آمریکا نخواهد توانست از آل سعود حمایت کند؛ آل سعودی که با تمامی سلاح های آمریکایی یمن را هدف قرار داده، اما در تحقق اهداف خود با شکست مواجه شده است.

وزیر اطلاع‌رسانی یمن همچنین تصریح کرد: عملیاتی را که نیروی هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن به انجام رساندند، تحولی شگرف محسوب می شود که در خود پیام‌های متعددی دارد و از جمله این پیام‌ها این است افرادی که جز کلاشنیکف نداشتند، امروز پهپادهایی را می‌سازند که تا عمق خاک متجاوزان سعودی می رسد.

وی در ادامه گفت: این، عملیاتی موفقیت‌آمیز بود که به عنوان پاسخی به کشتار روز گذشته در هدف قرار دادن خودروی شهروندان در شهر صعده یمن صورت گرفت. ما آماده دفاع از سرزمین مان هستیم و این اقدام، با وجود محاصره مداوم، از جانب نظامی تحول به حساب می آید.

صبح امروز شبکه المسیره، وابسته به نیروهای انصارالله از عملیات گسترده نیروهای یمنی علیه تأسیسات حیاتی و زیربنایی عربستان در واکنش به ادامه تجاوزات و محاصره یمن خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار