سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: فرزند رضا مهاجری هیچ مسئولیتی در ماشین سازی ندارد و شایعات در خصوص حضور او در کادر فنی تیم را تکذیب می‌کنم.

گلزار:فرزند رضا مهاجری هیچ مسئولیتی در ماشین سازی ندارد/ خالقی فر در اختیار کمیته انظباطی باشگاه قرار گرفتاسد گلزار سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور فرزند رضا مهاجری (سرمربی ماشین سازی) در کادرفنی این تیم اظهار کرد: فرزند رضا مهاجری در تیم ماشین سازی هیچ گونه مسئولیتی ندارد. صحبت هایی که در خصوص حضور عارف مهاجری فرزند رضا مهاجری در تیم آنالیز باشگاه شنیده شده، باید بگویم این حرف‌ها فقط در حد حاشیه است و تیم فوتبال ماشین سازی آنالیزور دارد و هیچ دلیلی به حضور پسر رضا مهاجری در این تیم وجود ندارد.

او  ادامه داد: این بحث‌ها با توجه به این که لیگ برتر هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند  شکل گرفته است و آن‌هایی که این موارد را مطرح می‌کنند به جایی نخواهد رسید.

گلزار در ادامه در خصوص حضور دیگر فرزند رضا مهجری در کادر فنی و همچنین شایعه رایطه نزدیک رضا مهاجری و زنوزی مالک باشگاه تراکتور سازی نیز گفت: بحث رابطه مهاجری با زنوزی را  تکذیب می‌کنم، اما در رابطه با  حضور فرزند دیگر مهاجری در تیم تراکتور سازی باید بگویم من در تیم ماشین سازی مسئولیت دارم و نمی‌توانم در خصوص  تیم تراکتورسازی اظهار نظر کنم. مهاجری مربی بزرگ و کار بلدی است  و شایعاتی که در خصوص او وجود دارد را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه در خصوص بازی آینده تیم ماشین سازی  برابر پدیده هم گفت: بازی سختی برابر نماینده مشهد خواهیم داشت  و در حال حاظر تمام تمرکزمان را روی این بازی گذاشته ایم تا بتوانیم با دست پر از این بازی خارج شویم.

سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در پایان تصریح کرد: مهاجری بعد از بازی برابر پرسپولیس رضا خالقی فر را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد  و باشگاه در مورد او تصمیم خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:

اسامی محرومان هفته سی ام لیگ برتر فوتبال اعلام شد

زنوزی با مشتریان ماشین سازی به توافق نرسید


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص حواشی اخیر در این تیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار