مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ۱۲۶ واحد گلخانه‌ای در استان از گاز به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: گازرسانی به واحد‌های تولیدی از اولویت‌های شرکت گاز است در همین زمینه تا کنون ۱۲۶ واحد گلخانه‌ای در استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

بوشهری با اشاره به طرح شهرک گلخانه‌ای که در سفر رئیس جمهور محترم به قزوین کلنگ آن زده شد گفت: برای تحویل گاز به این شهرک گلخانه‌ای بزرگ شرکت گاز استان اقدامات لازم برای اخذ مجوز برداشت گاز از خط اصلی انتقال گاز ۲۰ اینچ شهر صنعتی خرمدشت را انجام داده است و در صورت صدور مجوز لازم، این شرکت آمادگی لازم برای تحویل گاز به این مجتمع عظیم گلخانه‌ای را دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به مقررات شرکت ملی گاز ایران متولیان این شهرک باید برنامه ریزی لازم برای انجام لوله گذاری از محل خط انتقال تا شهرک و همچنین شبکه گذاری داخلی واحد‌های داخل شهرک را انجام دهند تا امکان تحویل گاز به این مجتمع فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه از برنامه ریزی برای گازرسانی به ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در سال جاری خبر داد.

به گفته بوشهری، ۳ هزار و ۴۷۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که سال گذشته حدود یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون متر مکعب گاز به آن‌ها تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

برنامه ریزی برای گازرسانی به ۲۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در سال جاری

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.