شهردار بابلسر گفت: بودجه شهرداری این شهرستان امسال با افزایش ۲/۵ برابری به رقم ۴۴ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا رحیمی شهردار بابلسر با اشاره به افزایش بودجه شهرداری بابلسر به ۴۴ میلیارد تومان گفت:یکی از اولین کار‌های ما در شهرداری در خصوص طرح تفصیلی بوده است که با بهره بهردن از مشاورانی برجسته، بنا داریم بازنگری در این طرح را به صورت حتمی و قطعی انجام دهیم.

وی در نشست با اعضای شورای شهر با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه کاره افزود: اعتقاد جدی ما این است که با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه، ما به جای تعریف پروژه‌های جدید، باید پروژه‌های نیمه تمام موجود را اولویت‌بندی کرده و به اتمام برسانیم.

وی گفت: مدیریت زمان در مورد پروژه‌ها یک اصل اساسی است و برای همین هم تلاش می‌کنیم تا به سرعت برخی از پروژه‌های موجود را که در اولویت هستند به اتمام رسانده و در سال جاری به مردم شریف بابلسر تقدیم کنیم.

وی افزود: به رغم مسائل و مشکلاتی که درباره میدان معلم وجود دارد همه توان خود را معطوف می‌کنیم که این میدان در شکل و فرم بسیار زیبا و با حفظ فضای سبز موجود، احداث شود.

رحیمی در خصوص ساخت بوستان بانوان هم گفت: زمینی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در یکی از شهرک‌های ساحلی در نظر گرفته شده تا بانوان محترم با استفاده از یک فضای کاملاً استاندارد و بهره‌مند از کلیه امکانات مورد نیاز، بتوانند اوقات فراغت خود را به خوبی سپری کنند.

وی با بیان اینکه برای آزادسازی معابر، بودجه چند میلیاردی اختصاص می‌دهیم، افزود: طی ۵ تا ۶ ماه گذشته، ۱۰۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها انجام شد و ۱۲ هزار متر مربع هم پیاده رو، ساخته، ترمیم و بهسازی شد.

رحیمی گفت: یکی از افتخارات ما این است که در توزیع امکانات شهری و عمران و آبادی عدالت را رعایت کرده و در تمام یازده ناحیه شهر به یک میزان امکانات را توزیع می‌کنیم.
انتهای پیام/س
 
 

اولویت شهرداری بابلسر در اتمام پروژه های نیمه کاره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.