مدیر عامل سابق استقلال تهران در مورد بحث قلیان کشی فوتبالیست‌ها گفت: این روز‌ها قلیان کشی نسبت به زمانی که ما در فوتبال بودیم رواج بیشتری دارد.

فتح الله زاده: قلیان کشی در زمان ما هم بوده است/مصرف مواد مخدر از فوتبالیست ها قابل تحمل نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران گفت: زمانیکه من یک بازیکن به آلمان ترانسفر کردم و با یکی از بازیکنان تیم بایر لورکوزن که کاپیتان تیم فوتبال آلمان هم بود گفتگو کردیم و از او خواستم که هوای بازیکن ما را داشته باشد، این بازیکن حرف قشنگی به من زد و در مورد نوع نگرش به فوتبال حرفه ای گفت: من در آلمان زندگی می کنم و خوردن مشروب فرهنگ ما ایرادی ندارد اما من هیچوقت مشروب نمی خورم چرا که عموی من پزشک است و او به من گفته که روی مغز تاثیر می گذارد و من گاهی فکر می کنم اگر در زمان گلزنی برای تیمم یک لحظه یک تیک به مغز من وارد شود و من یک موقعیت خوب را نتوانم گل کنم تا آخر عمر افسوس می خورم.

فتح الله زاده افزود: در فوتبال ما هم باید در مورد قلیان کشی تفکر حرفه ای وجود داشته باشد و بازیکنان باید فوتبال را حرفه ای ببینند چرا که اینها الگوهای جوانان هستند و باید رفتار خود را کنترل کنند. در زمان حضور من در استقلال گفتند یک بازیکن قلیان می کشد و من گفتم اسمش را به من نگویید که ذهنیت من خراب نشود، اما خوشبختانه فقط همین یک مورد بود و بازیکنان آنقدر با من صمیمی بودند که دنبال این حرف ها نمی رفتند.

وی افزود: این روز ها بحث مواد مخدر هم به میان آمده و به نظر من این موضوع خط قرمز است و باید همکاری با این افراد به سرعت قیچی شود و نباید این افراد در ورزش حضور داشته باشند چرا که الگو های بدی برای جامعه و جوانان خواهند بود.


بیشتر بخوانید:

معاون استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

خطیر: کمیته اخلاق به اتفاقات هفته‌های پایانی لیگ ورود کند

رفعتی: خطیر حرف هایش را در کمیته اخلاق ثابت کند/ روی هوا نمی‌توان گفت در بازی لیگ ۵ میلیون دلار شرط بندی می‌شود

دردسر جدید استقلالی ها در فیفا

اقدام عجیب هواداران استقلال در اعتراض به فوتبال کثیف!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
فوتباليست تو اين موقعيت و اين شرايط چرا بايد مواد مصرف کند واقعا متاسفم براشون اينا جنبه پولداري نداردن
آخرین اخبار