مدیر فنی  شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت:۳ سیلو‌ی جدید به مجموع سیلو‌های استان اضافه می‌شود.

افزایش تعداد سیلوهای  استان زنجان / ۳ سیلو ی جدید به مجموع سیلوهای استان زنجان اضافه می شودرحمنی مدیر فنی  شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با اشاره به  اینکه تاکنون  یک میلیونو ۴۰۰ هزار تن گندم  از گندمکاران در سطح کشور خریداری شده گفت: این میزان گندم خریداری شده نسبت به مشابه سال قبل ۲۰ در صد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: در استان زنجان خرید تضمینی گندم از کشاورزان از نیمه دوم خرداد آغاز  خواهد شد و پیش بینی می‌شود امسال حدود ۵۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شود.

رحمنی اظهار کرد: با توجه به بارش‌های خوب باران در استان زنجان گندم کاران  بیشتر مراقب باشند تا علف‌های هرز وارد گندم هایشان نشود.

این مقام مسئول با اشاره  به افزایش  تعداد سیلو‌های استان گفت:امسال ۳ سیلو به مجموع سیلو‌های استان اضافه خواهد شد و در مجموع ۱۷ سیلو کار خرید و ذخیره سازی گندم را در استان به عهده خواهند داشت.

مدیر فنی شرکت غله استان تصریح کرد: گندم تولیدی در استان زنجان طی سال گذشته کیفیت خوبی داشت و امیدواریم امسال هم کیفیت گندم تولیدی استان خوب باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

افزایش سیلوهای استان زنجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.