مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: استان ایلام استانی غنی در زمینه استعداد‌های ورزشی است و از لحاظ سرانه ورزشی و زیر ساخت‌ها وضعیت مطلوبی داریم.

جلسه هماهنگی المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در ایلام

بهروز حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با تمام توان و امکانات و اعتبارات موجود از بحث استعدادیابی در هیئت‌های ورزشی حمایت خواهد کرد.

وی افزود: استعدادیابی مسئله‌ای بسیار مهم و آینده ساز برای ورزش کشور و استان ایلام است که هیئت‌های ورزشی باید این مقوله را جدی بگیرند.

حیدرزاده استان ایلام را استانی غنی در زمینه استعداد‌های ورزشی دانست و اضافه کرد: از لحاظ سرانه ورزشی و زیر ساخت‌ها وضعیت مطلوبی داریم و خوشبختانه در زمینه‌ نیروی انسانی توانمند و استعداد‌های ناب ورزشی همواره یکی از استان‌های صاحب نام در کشور هستیم.

وی اظهار کرد: استان ایلام ثابت کرده که در رشته‌های متعدد ورزشی می‌تواند با پرورش و معرفی قهرمانان بزرگ آینده ورزش استان و کشور را تأمین نماید.

حیدرازده افزود: امیدواریم با وجود مسابقات متعدد از جمله مسابقات استعداد‌های برتر با تلاش و همت هیئت‌های ورزشی، روند رو به رشد و توسعه ورزش استان ایلام در طی سال‌های اخیر، خصوصا در سال ۹۸ سرعت و قوت بیشتری به خود گیرد.

انتهای پیام/اس

المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.