افشاگری عضو تیم تروریستی مشهور/ از میزان حقوق ماهیانه سخنگویان تا امور اداری سازمان

سخنگوی مشهورترین گروه تروریستی افغانستان به تشریح جزئیاتی از میزان حقوق ماهیانه سخنگویان این تیم پرداخت.

حقوق ماهیانه سخنگویان مشهورترین گروه تروریستی افغانستان فاش شد + جزئیاتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اظهارات ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان، سخنگویان این گروه ماهیانه ۱۴ هزار افغانی (۱۸۰ دلار آمریکایی) درآمد دارند و ۱۲۸ دلار دیگر نیز به مصارف اینترنت و موبایل آنها اختصاص می‌یابد.

بنا بر اعلام العربیه مجاهد و همکارش قاری یوسف احمدی که از معروف‌ترین سخنگویان طالبان هستند مجوز ارتباط با خبرنگاران و همچنین صدور بیانیه را دارند. مجاهد هر روز صبح کارش با گردآوری گزارش‌هایی از مأموریت‌های شبانه آغاز می‌کند. ذبیح‌اللّه در ادامه مصاحبه می‌گوید: ما از خبرنگاران اختصاصی خود در ۳۴ ولایت افغانستان عکس و ویدئوهای حاوی اطلاعات مهم دریافت می‌کنیم.

سپس تیم نویسندگان برای ترجمه خبرنامه به پنج زبان آماده می‌شود. من و قاری یوسف احمدی متون ترجمه شده را از طریق واتس‌آپ، وایبر و تلگرام به زبان‌های عربی، انگلیسی، دری، پشتو و اردو اطلاع‌رسانی می‌کنیم. اکنون عملیات اطلاع‌رسانی طالبان سالانه ۲۵ میلیون افغانستانی (۳۲۳ هزار دلار آمریکایی) برای ما هزینه در پی دارد.


بیشتر بخوانید: ۱۴ کشته و زخمی در حمله انتحاری طالبان به خودروی پلیس پاکستان


بد نیست بدانید که مطالب در شش مجله و گزارش‌ها در ۱۰ وبسایت به انتشار می‌رسد. ناگفته نماند که نام من و همکارم نیز مستعار است چراکه اجازه افشای هویت حقیقی‌مان را نداریم. این اسامی هم از سوی رهبران برای ما انتخاب شده است و اکنون اکثر دیپلمات‌های کشور‌های دنیا  به دنبال گفتگو با رؤسای ما هستند و ما را در فضای مجازی دنبال می‌کنند.

افشاگری سخنگوی یک تیم تروریستی مشهور/ از میزان حقوق ماهیانه سخنگویان تا امور اداری سازمان

انتهای پیام/

برچسب ها: طالبان ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار