محمد اسدی: هواداران پارس جنوبی ظرفیت ورزشگاه جم را پر می‌کنند و فقط ۱۰ درصد از جایگاه ورزشگاه تختی به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد

رئیس هیئت فوتبال جم: فقط ۱۰ درصد از جایگاه ورزشگاه تختی به هواداران پرسپولیس اختصاص داردمحمد اسدی رئیس هیئت فوتبال جم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قیمت اعلام شده‌ی بلیت بازی پارس جنوبی و پرسپولیس گفت: قیمت گذاری بلیت‌ها در اختیار باشگاه هاست، اما باید اضافه کرد، قیمتی که باشگاه پارس جنوبی تعیین کرده طبق بخش نامه‌ی سازمان لیگ است. این را نیز بگویم، با وجود این که دیروز اعلام شد قیمت بلیت بازی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان است، اما هنوز این موضوع حتمی نیست و فردا به صورت قطعی مشخص می‌شود.

او در خصوص نحوه‌ی بلیت فروشی و نیز تعداد بلیت‌هایی که برای فروش در این بازی درنظر گرفته شده تصریح کرد: بلیت فروشی به صوت سنتی و از طریق باجه‌های بلیت فروشی عرضه می‌شود و تاکنون در نظر داریم که تعداد ۱۵ هزار بلیت را به فروش برسانیم.

رئیس هیئت فوتبال جم درباره ظرفیت استادیوم تختی جم که ۱۲ هزار نفر است و تعداد ۱۵ هزار بلیت در این بازی برای فروش در نظر گرفته شده، گفت: ما پله‌های بین جایگاه‌ها را نیز حساب کردیم و با محاسبه آن ۱۵ هزار بلیت برای فروش ارائه می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از جایگاه ورزشگاه تختی جم را برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته اند خاطرنشان کرد: هواداران ما همواره مقابل تیم‌های بزرگی مثل استقلال و سپاهان و پرسپولیس تمامی جایگاه‌های استادیوم تختی جم را برای خودشان اختصاص داده اند و در همین بازی نیز، طبق قانون ۱۰ درصد را برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته ایم.

اسدی در خصوص آمادگی هیئت فوتبال جم برای برگزاری جشن قهرمانیِ احتمالی پرسپولیس در ورزشگاه تختی جم گفت: هماهنگی‌های لازم با سازمان لیگ صورت گرفته و اسپانسر سازمان لیگ نیز حضور دارد. اما مسئول برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس، سازمان لیگ است.


بیشتر بخوانید:

دوئل سپاهان و پرسپولیس برای کسب جام هجدهم

تارتار: با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم / آن‌هایی که من را می‌شناسند می‌دانند که نان حلال سر سفره ام می‌برم

قهرمانی به هفته آخر کشید/قلعه نویی و برانکو کوتاه نیامدند/ استقلال، پدیده و تراکتور شانس های آسیایی ماندند


انتهای پیام/

نحوه بلیت فروشی بازی پارس جنوبی و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
در انتظار تباني هستيم
آخرین اخبار