مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته از ۷۱ واحد صنعتی استان برای حضور در نمایشگاه‌ها حمایت کردیم.

حمایت از  ۷۱ واحد صنعتی استان کرمانشاه برای حضور در نمایشگاه ها به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه  با اشاره به حمایت‌های مختلفی که از صنایع کوچک استان می‌شود، اظهار داشت: یکی از این موارد حمایت از واحد‌ها و پرداخت یارانه به آن‌ها برای حضور در نمایشگاه‌ها است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا پایان سال ۹۶ از ۲۸۷ واحد برای حضور در نمایشگاه‌ها حمایت شده بود، افزود: طی سال گذشته نیز به ۷۱ واحد صنعتی کوچک استان یارانه حضور در نمایشگاه پرداخت شد.

وی معتقد است، حضور در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و حتی بین‌المللی گامی موثر برای معرفی واحد‌های صنعتی و ظرفیت‌های آن‌ها است.

کردستانی از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای صنایع هم خبر داد و تاکید کرد: تا پایان سال ۹۶ حدود ۴۲۱ دوره با مشارکت ۹ هزار و ۶۲۶ نفر برگزار کردیم و تعداد دوره‌های برگزار شده در سال گذشته نیز به ۸۵ دوره با حضور ۲ هزار و ۶۱ نفر رسید.

این مسؤول گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما برگزاری تور‌های صنعتی و فناوری با هدف انتقال تجارب به واحد‌های صنعتی است.

وی ادامه داد: در این بخش نیز تا پایان سال ۹۶ حدود ۹۶ تور با مشارکت ۲ هزار و ۱۰۹ در داخل و خارج استان برگزار شد و تعداد تور‌های سال ۹۷ نیز ۱۲ تور با حضور ۲۰۹ نفر بود.

 

 انتهای  پیام/ز

 

۷۱ واحد صنعتی کوچک کرمانشاه یارانه حضور در نمایشگاه دریافت کردند

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.