فرماندار قصرشیرین گفت : هم اکنون با وجود حجم زیاد حضور کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی در مرز رسمی پرویزخان و خروج آن‌ها به صورت نوبتی، صادرات از این مرز روان است و مشکلی ندارد .

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : طبق آمار گمرک روزانه یک هزار کامیون انواع کالا‌های صادراتی در مرز رسمی پرویزخان برای صادرات به عراق وارد می‌شود که حجم خروج کالا‌ها ۳۰۰ تا ۴۰۰ کامیون است و همین باعث می‌شود تا برخی بار‌های صادراتی که مشکل فساد ندارند یکی ۲ روز در توقفگاه این مرز رسمی متوقف شوند.

وی با اشاره به پخش کلیپی در خصوص بلاتکلیفی بار‌های هندوانه در مرز پرویزخان و جلوگیری از خروج آن‌ها در فضای مجازی آن را نادرست خواند و گفت : با توجه به این که هندوانه جزء بار‌های فاسد شدنی نیست و ۲ روز در مرز نیز بماند مشکلی ندارد و برای اینکه تاجران متضرر نشوند و همچنین دست دلالان کوتاه شود و هندوانه‌ها با قیمت متعادل صادر شود بخشی از کامیون‌ها را به توقفگاه هدایت کرده ایم تا در یکی ۲ روز آینده به مرور صادر شوند.

نماینده عالی دولت گفت: اولویت صادرات به کالا‌های فاسد شدنی است و مابقی بار‌ها نیز با ترتیب صادر می‌شود و هم اکنون نیز مشکلی به لحاظ صادرات نداریم و تنها شاهد حجم بالای کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی بیش از ظرفیت مرز در این مرز رسمی هستیم.

 

 

انتهای پیام/د

حضور کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی در مرز رسمی پرویزخان

 

 

برچسب ها: صادرات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.