مردم و سران قبایل و عشایر عرب آبادان عاملان شهادت قطیف عربستان سعودی را محکوم کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گردهمایی مردم و سران قبایل و عشایر عرب گفت: به شهادت رسیدن ۳۷ نفر از شیعیان منطقه قطیف در عربستان سعودی به دست رژیم مزدور آل سعود را به شدت محکوم می کنیم.

وی افزود: در رژیم سعودی اگر کسی بر خلاف منافع و سلیقه شخصی حاکمان جانی،منافق و دست نشانده آل سعود کوچکترین روشنگری بکند،در کسری از زمان محکوم به اعدام می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این گونه اقدامات ضد دینی و ضد انسانی از سوی رژیم متحجر و مرتجع آل سعود به نام اسلام را نیز کاملا محکوم می کنیم.

آیت الله حیدری گفت: کشتار مسلمانان و شیعیان در جهان دو هدف دارد یک: انگیزه های اعتقادی و از روی جهل و شست و شوی مغزی عده ای ناآگاه و در جهت تخریب چهره واقعی اسلام که باید با آگاهی بخشی و کار فرهنگی آن را خنثی کرد.

دوم: با انگیزه های سیاسی و در راستای تامین منافع استکبار جهانی در منطقه.

وی گفت:از دیرباز تا کنون در منطقه شاهد ایجاد نفاق بین مسلمانان و جنگ های نیابتی از سوی استکبار و در راس آن آمریکا هستیم،آن ها با یافتن کشورهایی مثل عربستان سعودی با سردمداران آن چون گاو شیرده رفتار می کنند و منافع خود در منطقه هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:رژیم آل سعود بداند با اینگونه جنایت ها آینده ای نظیر آینده صدام خواهد داشت.

آیین گرامی داشت ۳۷شهید جوان شیعه که توسط رژیم عربستان به شهادت رسیدند امروز با حضور اقشار مختلف مردم در کوی ذوالفقاری آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/ د

محکومیت عاملان شهادت قطیف عربستان سعودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.