سرمست گفت:حرکت در جهت آزاد سازی این زندانیان که مرتکب جرائم غیر عمد شده اند فرهنگی بی بدیل و قابل ستایش است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛بهرام سرمست استاندار قم در سومین جشن گلریزان آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان با اشاره به آثار و برکات امور خیر در سطح جامعه،گفت:حرکت در جهت آزاد سازی این زندانیان که مرتکب جرائم غیر عمد شده اند فرهنگی بی بدیل و قابل ستایش است.

سرمست با تاکید بر نقش خیرین در حمایت از برگزاری مراسم‌های گلریزان،عنوان کرد:انتظار جامعه اینست که این افراد در بازگشت به فضای اجتماع در پی شغل مناسب باشند و جهت امرار معاش خانواده کسب رزق حلال را در پیش گیرند.

وی همچنین با اشاره به لزوم حمایت از زندانیان آزاد شده برای بازگشت به محیط جامعه،یادآورشد: مدیریت ارشد استان بستر لازم برای حمایت از اشتغال پایدار این افراد را ایجاد خواهند نمود.

استاندار قم با بیان ارزش‌های معنوی مراسم گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد،بیان کرد: این امر ضمن آزادی یک فرد و بازگشت او به کانون گرم خانواده و جامعه، سبب افزایش نشاط فردی و اجتماعی می‌شود.

گفتنی است در این مراسم ویژه خیرین و نمایندگان اصناف و نهاد‌های مختلف استان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت کمک به آزاد سازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد استان قم اهدا نمودند.

انتهای پیام/ح

لزوم اهتمام ویژه جهت اشتغال پایدار زندانیان آزاد شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار