رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: شرایط مطلوبی برای برگزاری مسابقه پارس جنوبی جم و پرسپولیس فراهم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال پنجشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ پارس جنوبی جم میزبان پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس با ۵۸ امتیاز صدرنشین رقابت‌هاست و پارس جنوبی جم با ۳۰ امتیاز در رده دوم جدول است.

مسئولان استان بوشهر در تلاش هستند که میزبان خوبی برای این مسابقه باشند.

در همین زمینه رئیس هیات فوتبال استان بوشهر در گفتگو با مهر با اشاره به مسابقه روز پنجشنبه تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران، گفته است: انتظار داریم هم‌استانی‌ها مانند گذشته از تیم پارس جنوبی جم حمایت کنند و شاهد موفقیت این تیم در آخرین مسابقه لیگ برتر امسال باشیم.

 محمد نجفی افزود: فردا نشستی در شهرستان جم برگزار می‌شود و مسائلی مانند وضعیت امنیتی و بلیت فروشی این مسابقه بررسی خواهد شد.

وی از هواداران فوتبال استان بوشهر خواست تا آرامش و همدلی را در مسابقه پنجشنبه تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران به خوبی به نمایش بگذارند.

رئیس هیات فوتبال با بیان اینکه ورزشگاه تختی جم ظرفیت ۱۲ هزار نفر را دارد، یادآور شد: از تماشاگران هم استانی درخواست داریم با توجه به پیام‌هایی که در روز برگزاری مسابقه از وضعیت ورزشگاه ارسال می‌شود از مراجعه بیش از ظرفیت به ورزشگاه خودداری کنند.

نجفی با اشاره به کنترل ویژه ورود افراد و وسایل به ورزشگاه، بیان کرد: با توجه به اهمیت بازی و پخش ملی، از تماشاگران درخواست داریم در زمینه شعار‌ها، بنر‌ها و… همه مسائل را رعایت کنند.

او از هواداران پرسپولیس خواست از حضور در کنار بازیکنان و هتل محل اقامت این تیم پرهیز کنند تا نظم رعایت شود.

انتهای پیام/ک

پنجشنبه مصاف پارس جنوبی جم و پرسپولیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.