سرپرست پلیس آگاهی مازندران از دستگیری فردی که با عنوان وکیل، بیش از یک میلیارد ریال از شهروندان در ساری کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و دارندگان پرونده‌های قضائی به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی که خود را وکیل معرفی کرده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهم را که به بهانه قبول وکالت در مراجع قضائی، با دریافت وجه از مالباختگان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ساداتی گفت: این وکیل قلابی در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغی بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران افزود: این وکیل قلابی پس از تشکیل پرونده طی حکمی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد و مووضع در دست بررسی است.

وی به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در مواجهه با کسانی که به عنوان مامور به آنان مراجعه می‌کنند ضمن رویت کارت شناسایی و اطمینان از جعلی نبودن آن در صورت مشاهده هرگونه مشکوک سریعا با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ



وکیل قلابی در دام پلیس ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.