بازیکن تیم ملی ولیبال نشسته ایران گفت: به خاطر حق و حقوق هایی که قرار بود وزارت ورزش به مدال آوران بازی های آسیایی جاکارتا بپردازد اعتراض کرده ایم.

مهرزاد: هنوز وزارت ورزش پاداش و حقوق ما را پرداخت نکرده استبه گزارش خبرنگار ورزشی توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی مهرزاد بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران درباره اعتراض صبح امروز مدال آوران بازی های آسیایی جاکارتا جلوی درب وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: مسئولان خلف وعده کرده اند و طبق هماهنگی هایی که با بچه های تیم ملی والیبال نشسته داشتیم، دست به اعتراض زدیم.

وی  در ادامه گفت: امیدوارم که مسئولان لطف کنند و پاداش های مدال آوران را پرداخت کنند. طبق سنتی که از قبل بود بعد از مسابقات آسیایی و المپیک وزارت ورزش پاداش های بچه ها را پرداخت می کرد. اما این بار خلف وعده کردند. ابتدا گفتند که می خواهند سکه دهند اما به دلیل گران شدن سکه این پاداش ها به حوال تبدیل شد حال قرار است که به بچه های تیم ملی حواله دهند.

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته در ادامه درباره مسابقاتالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: چیزی تا زمان شروع مسابقات باقی نمانده است. عده ای می گویند که نباید به خاطر پول ورزش کنیم. اما زندگی من و بعضی از بچه های تیم ملی از همین راه پاداش ها می گذرد و من امیدوارم که مسئولان هوای ما را داشته باشند و پاداش ها را زودتر پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید:

مهرزاد: من لامپ ۱۰۰ هم نیستم چه رسد به ستاره/ سلامتی و موفقیت ورزشکاران دعای نوروزی من بود

تبریز میزبان رقابت های جام باشگاه های والیبال نشسته جهان شد

مردان والیبال نشسته ایران بر بام جهان ایستادند


انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی والیبال نشسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار