عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آمریکا با اعمال فشارهای اقتصادی و سیاسی به دنبال تسلیم شدن ایران است اما کور خوانده‌اند.

بین ایران و آمریکا نه صلح برقرار خواهد شد و نه جنگآیت‌ الله‌ حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره بدعهدی آمریکا و تعلل اروپایی‌ها نسبت به فرصت برجامی ایران گفت: بین ایران و آمریکا نه صلح برقرار خواهد شد و نه جنگ و ما حرف خود را خواهیم زد، بر روی عقیده خود نیز ثابت مانده و هرگز زیربار حرف ناحق نخواهیم رفت؛ بنابراین این طور نیست که بین ما و آنها یا صلح برقرار باشد و یا جنگ، خیر ما با اینها نه در صلح هستیم و نه جنگی با این‌ها داریم.

وی با بیان اینکه ایران همواره بر روی اعتقاد خود استوار مانده است، تاکید کرد: ما نسبت به استقلال و عظمت  کشورمان تا پای جان  مقاومت خواهیم کرد و می‌دانیم که  در این میدان همچنان پیروز خواهیم بود.

آیت الله ممدوحی شرایط جنگ‌های امروز جهان را متفاوت از گذشته دانست و تشریح کرد: جنگ‌های امروز جهان مانند جنگ‌های سابق نیست  و اگر اتفاق بیفتد ضرر اصل کاری را آمریکا و صهیونیست‌ها خواهند خورد چرا که اولین  حاصل این جنگ این است که دیگر رژیم منحوسی به نام اسرائیل در صحنه جغرافیایی وجود نخواهد داشت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شکست دشمنان در مقابل ایران خاطر نشان کرد: این سرنوشتی است که برای دیگر حامیان آمریکا در منطقه نیز رخ خواهد داد و از این جهت که  فرماندهی کل آمریکا در دستان اسرائیل قرار داشته و می‌دانند که در صورت بروز جنگ قطعا نابود خواهند شد، بنابراین رژیم صهیونیستی هرگز به آمریکا اجازه جنگ نخواهند داد.

وی در پایان تصریح کرد: آنان  در صدد هستند تا آن قدر به ما فشارهای سیاسی و اقتصادی وارد کنند تا ما به این وسیله  تسلیم شویم در حالی که خود نیز واقف هستند که کور خوانده‌اند و ما هرگز در این مسائل کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، سیاسی ، آمریکا ، جنگ ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار