نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی کودکان هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمید رضا آتشی مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان کودک و تحصیل کرده نیشابوری در رشته‌های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثاری را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی آثار هنری دانش آموزان هنرمند مدرسه ابتدایی حکیم نظامی نیشابور برپا گردیده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی آثار هنری دانش آموزان هنرمند مدرسه ابتدایی حکیم نظامی نیشابور است که در آن ۴۰۰ اثر نقاشی وخوشنویسی در ابعاد ۳۰*۲۱ سانتیمتر برپا شده است.

مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم، پاستل، مدادشمعی، مدادرنگی وقلم نی است وبا سبک رئالیسم و فانتزی است و موضوع طبیعت، طبیعت بی جان و چهره می‌باشد.

آتشی افزود: این نخستین نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی است که دانش آموخته در زمینه هنر نقاشی زیر نظر استاد خویش احمد کاشکی فعالیت می‌کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی گروهی از ۲۲ الی ۲۶ اردیبهشت ۹۸ هر روز از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۶ الی ۱۹ بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می‌باشد.

انتهای پیام// س.ح


نمایشگاه نقاشی در نگار خانه کمال الملک نیشابور بر پا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.