رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی دهلران گفت: با اخلالگران و دلالان گندم و آرد به شدت برخورد خواهد شد.

برخورد جدی با دلالان و قاچاقچیان گندم و آرد در دهلران

 ولی زاده رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی دهلران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت:عده‌ای از دلالان و اخلالگران در کشور با پیشنهاد وسوسه برانگیز، گندم کشاورزان را با قیمتی غیرمعقول خریداری و سپس با ترفند‌های مختلف؛ همان گندم خریداری شده را به استان‌های جنوبی قاچاق می‌کنند که این امر تهدیدی جدی برای تولید داخل و خودکفایی گندم محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: هرگونه اخلال در ثبات نرخ خرید گندم و نقض خرید تضمینی محصولات کشاورزی و نابسامانی در بازار، جرم محسوب می‌شود و با اخلالگران و دلالان به شدت برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

ولی زاده بیان کرد:کشاورزان باید پس از برداشت گندم نسبت به فروش آن فقط به مراکز دولتی خرید تضمینی گندم اقدام کنند و هرگونه فروش گندم به دلالان ممنوع است و تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و امنیتی در صورت مشاهده هر گونه محموله گندم که قصد خروج از شهرستان را دارد و یا توسط کشاورزان دپو و احتکار شود، نسبت به توقیف و ضبط آن اقدام عاجل به عمل آورند.

انتهای پیام/ د


هشدار به دلالان و قاچاقچیان گندم و آرد در دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.