رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از آغاز طرح تشدید برخورد با تخلفات خط ویژه شهر کرمانشاه و دیگر شهر‌های استان خبر داد و گفت: حضور خودرو‌ها در این خطوط جریمه ۸۰۰ هزار ریالی را به همراه خواهد داشت.

رانندگی در معابر خط ویژه ۸۰۰ هزار ریال جریمه به دنبال داردبه گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : خطوط ویژه شهر‌های استان کرمانشاه با هدف انتقال سریع‌تر مسافران توسط وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین انجام صحیح ماموریت توسط خودرو‌های امدادی و عملیاتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این خطوط ویژه متعلق به خودرو‌های پلیس، اورژانس، آتش نشانی و اتوبوس‌های شرکت واحد است، گفت : سایر خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها تحت هیچ شرایطی اجازه تردد در این خطوط را ندارند.

شیری ادامه داد: با این حال بسیار مشاهده شده که خودرو‌های سواری شخصی و حتی دولتی و موتورسیکلت‌ها از این خطوط ویژه استفاده کرده اند که این موضوع مشکلاتی را برای عبور خودرو‌های مجاز به تردد و حتی شهروندان و عابران پیاده ایجاد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: از این رو طرح تشدید برخورد با این دسته ار زانندگان متخلف آغاز شده و همکاران ما در صورت مشاهده، خودروی فرد خاطی را به مبلغ ۸۰۰ هزار ریال جریمه می‌کنند.

وی در پایان از عموم رانندگان خواست تا با احترام به قانون از حضور در خطوط ویژه خودداری و از مسیر‌های درنظر گرفته شده تردد کنند .

 

 

انتهای پیام/د

انتقال سریع‌تر مسافران توسط وسایل حمل و نقل عمومی

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.