محسن جوادی از تداوم عرضه کاغذ به ناشران بعد از برگزاری سی ودومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

وقفه‌ای در عرضه کاغذ به ناشران بعد از نمایشگاه کتاب نداشتیمبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: عرضه کاغذ برای انتشار کتاب به ناشران در سال ۹۸ هم به روال سال گذشته ادامه داشته است و این روند حتی در روز‌های برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هم انجام شد.

وی ادامه داد: عرضه کاغذ به ناشران در روز‌های بعد از نمایشگاه هم تداوم داشت و هیچ گونه وقفه‌ای در کار پیش نیامده تا ناشران بتوانند در این حوزه با مشکل کمتری به تولید و انتشار کتاب بپردازند.

جوادی با اشاره به تاثیر عرضه کاغذ با ارز دولتی در عرصه نشر گفت: بسیاری از ناشران حرفه‌ای و فعال کشور توانستند با استفاده از کاغذ با ارز دولتی به فعالیت خود ادامه دهند چنانکه در بازدید مسئولان از نمایشگاه کتاب تهران این نکته توسط ناشران مطرح شد.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره روند عرضه و توزیع کاغذ در حوزه نشر گفت: عرضه و توزیع کاغذ مربوط به این حوزه توسط صنف نشر انجام می‌شود به این صورت که ناشران متقاضی، درخواست خود را در سامانه‌ای که به این منظور تعریف شده وارد می‌کنند و پس از بررسی در صورت تائید کاغذ مورد نیاز به ناشر تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار