عضو کمیسیون برنامه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ورود دیوان محاسبات به نحوه اجرای مصوبه افزایش حقوق‌ها توسط دولت

حاجی بابایی از ورود دیوان محاسبات به موضوع افزایش حقوق‌ها به دلیل وجود ابهامات عمده در تعیین ضریب حقوق کارمندان خبر داد.

ورود دیوان محاسبات به نحوه اجرای مصوبه افزایش حقوق‌ها توسط دولتحمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  از ورود دیوان محاسبات به موضوع افزایش حقوق‌ها به دلیل وجود ابهامات عمده در تعیین ضریب حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته توسط دولت، خبر داد.

وی با بیان اینکه ابهامات عمده‌ای در تصویب نامه تعیین ضریب حقوقی کارکنان شاغل و بازنشسته دولت وجود دارد، افزود: براین اساس از دیوان محاسبات خواسته ایم تا بند‌های "الف" و "ی" تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، را بررسی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: کمیسیون اصل نود هم طی نامه‌ای درخواست گزارش از سازمان امور اداری و استخدامی در رابطه با عملکرد دولت در مورد قانون مجلس را داده است.

حاجی بابایی تصریح کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد این موضوع در دست ندارم که آیا براساس درخواست ما پیگیری خود را شروع کرده است یا نه؟

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: سئوالات اساسی ما این است که مبنای دولت برای افزایش ۱۸ درصدی حقوق‌ها چیست؟

وی بیان کرد: علاوه بر این باید پرسید که مبنای دولت برای افزایش حداقل ۴۴۰ تومان چیست؟ چرا دولت حقوق دانشجو معلمان را بر اساس مصوبه مجلس افزایش نداده است؟


حاجی بابایی اظهار کرد: تا آخرین مرحله حصول نتیجه، پیگیر اجرای دقیق این مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته دولت خواهم بود.

وی ضمن گلایه از کندی کار در مجلس هم گفت: از نامه‌ای که به رئیس مجلس نوشته ام تاکنون هیچ پاسخ و بازخوردی دریافت نکرده ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اردشیر
۲۲:۱۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
اقا حاج بابایی تو را به خدا فکر حقوق بازنشستکان ارتش باشید جلو تخلف حقوقی که انجام شدرابگیرد
Iran (Islamic Republic of)
۹۸/۳/۱۱
۲۰:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
باسلام چیزی جز اجرای عدالت الهی اگر باقران عمل شود وجز عدالت علی (ع) انتظاری نداریم وگرنه هیچ انتظاری نیست امیدواریم به آن روز ! خداوندصادقین وتوابین رادوست میدارد (بازنشسته ی کشوری)
Iran (Islamic Republic of)
عبدالحسین زندی
۱۷:۰۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
جناب حاج بابایی برای رضای خدا کوتاهی نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بنده بابلیست درصد دولت 750 تومان به حقوقم افزایش می یافت الان 580 تومان اضافه شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اقای حاج بابایی دست درد نکنه بابت پیگیریی افزایش حقوق کارمندان زحمتی پگیریی کنید که اولا چرا بین افزایش حقوق کارگران و کارمندان فرق میزارن و بین اونها تفرقه می اندازند در سال 98کارمندان 18 درصد افزایش یافته در صورتی که کارگران تا 35درصد در حالا حاضر بنده با 24 سال سابقه مدرک فوق الیسانس حکم کارگزینی هست 4000000تومان ولی هم دوره من با همین سابقه حکمش 5000000تومان هست اضافه کار ساعتی 30000هزار تومان بنده 12500این چه قانونی است خیر سرمون کارمند دولت هستیم
-
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آموزش و پرورش بايد در جذب و گزينش معلم بيشترين دقت را بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر حاجي بابايي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
چون تنها کسی است که به خاطر اجرای عدالت سینه سپر کرده البته تا کنون
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۰۸:۵۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام حتی ۲۰ درصد افزایش حقوق بازنشستگان را که بارها پشت تریبون اعلام کردند را نیز اجرا نکردن و زیر حرف خودشان زدند و تنها ۱۸ در صد اضافه کردند لطفا پیگیری و رسیدگی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
درودبرآقای حاجی بابائی که پیگیرهستندیک فکری هم به وضعیت حقوقی کارمندان شهرداریهابرداریدکه هنوزتابع نظام هماهنگ پرداخت هستند،ظلم مضاعف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
ولی باید فکری هم برای جلو گیری از استخدامهای بدون آزمون، رانتی و سفارشی بشود چرا که ادارات را می توان با نیروی کمتر و هزینه کمتر اداراه کرد و از بیت المال و جیب مردم برای این مستخدمین برداشت نکرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب آقای حاج بابایی زمانی شما وزیر بودید برخلاف ماده ۱۰قانون تعیین تکلیف آموزشیاران وحق التدریس ها مصوب ۸۸ که گفته دیپلمه ها در سمت امور اداری ودفتری مدارس بکار گرفته شوند طی پنج سال از استخدام که مدرک کارشناسی گرفتند به سمت آموزشی منتقل شوند ولی شما آنها را در سمت نیروهای خدماتی بکار گرفتی. رای هیات عمومی دیوان سال ۹۱ اقدام وزارت رو مغایر قانون تشخیص داده و بند بخشنامه مربوطه را ابطال کرده است ولی متاسفانه هنوز صدها نفر بدلیل بی اطلاعی از این موضوع با مدرک کارشناسی نظافتچی هستن که این اقدام هم توهین به مقام معلم هست هم توهین به نمایندها و قانون کشور،جناب که الان هم نماینده هستی هم عضو کمسیون آموزشی مجلس همش دم از عدلت میزنی پس لطف کند این موضوع رو هم بررسی کن ،در کدام مصوبه به آموزش وپرورش اجازه داده شده آموزشیاران که در همین دستگاه تدریس داشتند ،نظافتچی بشوند حداقل به وظیفه ی نمایند بودنت عمل کن و این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح کن تا مردم شریف ایران هم بدانند که شما چه کریید.
-
نوقی
۰۸:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
حاجی بابایی کجای کاری
احکام را دارن میزنن 400+ 8%
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای نماینده از مطالبات فرهنگیان خبری نیست . چرا کسی پیگیر نیست ؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
یه نوع تبلیغات برای انتخابات 1400هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
عجب
-
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام
با این طرح از 20 درصد افزایش هم شدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب حاجی بابایی
وزارت شما را هم دیده ایم اما باز جای شکرش باقی است که خود جنابعالی هم قبول دارید که در کج بودن دیوار آموزش و پرورش شما هم سهمی داشته اید.
Germany
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
این هم یک سرگرمی بیشتر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای دکتر درود وسلام خدا به شرفت به مردانگی ات آقای دکتربعضی دوستان کاملا"ازنیت خیرشما اطلاع ندارن.بله مصوبه شما حقوق مافرهنگیان پایین دستی رابالا میآورد مصوبه دولت اگراجرابشودبعضی مدیران حقوقشان بالای10میلیون تومان بافیش حقوقی حق شغل. ودهها ردیف دیگر جدااضافه میشود لیست اضاف کاری جدا توسط اداره کل تهیه میشود جداگانه به حساب دیگری واریز میشود بله همه فرهنگیان حساب حقوقی جدا دارن حساب برای اضافکاری وکارانه جدا دارن که اون لیست جداگانه به اداره کل سپس به شماره حسابی دربانک دیگر واریز میشود هردو حساب پایین دستی ها زیر2یا3میلیون پرداخت میشود حق این است ابتدا زیر2بعدزیر3بعدزیر5میلیون اضافه شود مگرمدیران چکار میکنندبیشتراز معلمان زحمت کش بگیرن.خواهش میکنیم تلاش فرماییدابتدا400تومان بعد10درصدبعد همسان سازی اجراشود تافاصله حقوق ضعفا کمتربشه.البته دولت نگفته مصوبه مجلس درخصوص بالا دستیها یامدیران رااجرا نمیکند مطمئنا"دولت محترم نظرش بیشتر ضعفا است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تا درصدی اضافه می شود تفاوت حقوق ها هیچ وقت کم نمی شود وبودجه همسان سازی هیچ وقت کامل اجرانمی شود مطمئن باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا خیرتون بدهد اتفاقا آقای حاجی بابایی تنها وزیری بود که به رفام معلمان بیشتر توجه کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای حاجی بابایی لطفاپیگیرافزایش ناچیزحقوق ها نباشید
پیگیرکاهش تورم سرسام آوری باشید که قشرحقوق بگیر را نابودکرده است
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی
۰۲:۰۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
دولت ارزشی برای نظر مجلس قایل نیست حتی ۲۰ درصد افزایش حقوق بازنشستگان را که بارها پشت تریبون اعلام کردند را نیز اجرا نکردن و زیر حرف خودشان زدند و تنها ۱۸ در صد اضافه کردند طبق قانون افزایش حقوق باید با نرخ تورم برابری کند کسی نیست که حق خواهی کند
Iran (Islamic Republic of)
نوروزیان اصل
۰۲:۰۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام جناب حاجی بابایی پیشنهاد افزایش حقوق که شما دادید به حق که با عدالت نزدیک بوده و هست ولی تخلف دولت از این مصوبه چون دولت طرفدار حقوق بگیران چند ده میلیونی هست و توجهی به قشر ضعیف و افراد ی که حقوق کمتری میگیرند را ندارد و تخلف از این مصوبه موجب بدعت شده وازاین پس عین آب خوردن مصوبات مجلس را همچون این مصوبه زیر پا میگذارند پس اگر مجلس مقتدری داشته باشیم باید مصوبه قانونی خود را اجرا بگذارد ازطرفی اگر دولت نظر خود را میخواهد اجرا کند اصلا چرا بودجه را به مجلس میآورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مصوبه مجلس هم برای حقوق های ده وبالاتر بد نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه ی بورسیه های تحصیلی ۴۰۰ تومان افزایش داشتند الا دانشجومعلمان.
نه به تبعیض
حقمونو بدید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
دمت گرم
Italy
عبد خدا
۰۱:۲۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب حاج بابایی
مگه قرار نبود به میزان نرخ تورم افزایش حقوق انجام بشه ؟
میزان نرخ تورم از جمعیت چین و هند هم بالاتره حالا شما دارین مردم با ۱۰ درصد علاف میکنین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
دولت داره تو روز روشن خلاف مصوبه مجلس عمل میکنه
قرار بود، 10 درصد به علاوه 400 تومن باشه اما شده 18 درصد
الان اونایی که حقوق بیشتری میگیرن افزایش بیشتری داشتند و اصلا عدالت برقرار نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مجلسم همین را می گوید
Iran (Islamic Republic of)
محسن محمودی مهر
۰۰:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا وقتی خودتون وزیر بودید برای ما معلمان در رفع تبعیض بین کارکنان دولت کاری نکردید و الان فشار میارید ، در هر صورت سیاسی یا غیر سیاسی کارتون قابل ستایش است چرا کارمند دادگستری با مدرک مساوی بیش از دو برابر از من معلم حقوق میگیرد ، اصلا چرا قانون پر ابهام مصوب کردید ، شما که دیدید جناب نوبخت ساز مخالف میزد و همش تو فکر خودشون هست که حقوق بالا میگیرن ، چرا ریز تکلیف نکردید در قانون ، من معلم الان به همون خدا ریالی پول برا خرجی ندارم ، تو کلاس نمیتونم تمرکز داشته باشم و جواب سوالات بچه های سرزمینم و آینده سازان رو بدم ، فقط بدانید این دانش آموزان آینده برخي مسئولان را نمی‌بخشند ، چرا دلتون برای بچه های مردم نمیسوزه ، بخدا غصه می خوریم از این وضع مدارس ، فکری کنید ، سند تحول و سندهای دیگه همش رو کاغذ هست ، تحول میخواهید معلم رو تامین کنید تا جامعه ای بسازیم که زندانها خالی و مشکلات خانوادگی و اعتیاد و جرائم به شدت کم شود ، حتی خانواده هارو آموزش بدیم مرتب ، چرا وقتی مدرسه هست شهرداری و سایر ارگان ها باید بودجه فرهنگی داشته باشند ، بودجه های فرهنگی کلیه ادارات رو به مدارس بدید تا از پایه شروع کنیم ، برید بررسی کنید بوجه های فرهنگی ادارات کجا هزینه شده ، فرهنگ سازی کار معلمان است ، حتی هر طرح کلان مثل اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی بنزین و انرژی های دیگه و حتی اوضاع سیاسی باید ما آموزش دهیم ، پس به معلمان توجه ویژه کنید تا لااقل آینده جامعه توسعه یافته ای داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اقای حاجی بابایی 440هزارتومن چه دردی را ازمردم دوا میکنه ماانسانها برای زنده ماندن دست کم به 50قلم جنس در هفته یادرماه نیاز داریم بااین گرانیها مردم اکثرا قسط بانکی پرداخت میکنند چونکه سالهای گذشته رو حقوق شون برنامه ریزی کرده بودند اما مجبورند هم قسط بدهند وهم درخواست زن وبچه تامین کنند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اینو شما در نظر بگیر برادر :::::

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با ابلاغ جداول همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری از سوی سازمان محترم برنامه و بودجه، این سازمان متعهد به تخصیص مجموعا ۱۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت افزایش سنواتی و همسان‌سازی برای سال ۹۸ شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر صالحی اعلام کرد: افزایش حقوق ها ناشی از دو بخش افزایش سنواتی و همچنین همسان سازی است.

وی درباره بخش اول یعنی افزایش سنواتی گفت: افزایش سنواتی حقوقها برابر با 18% میباشد. البته این افزایش به نحوی است که از 440 هزار تومان کمتر نباشد.

شما چی میگی دولت چی میگه ؟؟! یا قانون تصویب نکنید یا اگه میکنید حتما اجرا کنید ... ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
حقوق ده به بالا غیر از مزایای دیگر با حقوق یکی دو تومان هیچوقت همسان نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته فرهنگی
۰۰:۴۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
متاسفانه برای بازنشستگان سال ۹۳ به بعد که از تمام افزایش های اعمال شده سلل های اخیر شامل رتبه بندی حرفه ای و افزایش فوق العاده شغل و ویژه و سایر افزایش های شاغلین محروم شدند فقط ۱۸ درصد حقوق اضافه شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
رهبری از 8سال قبل دائم می گفتن به مسؤلین جنگ ما در آینده جنگ اقتصادی است کدوم مسول این حرف الهی را درک کرد یا مجلس چه کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر همه به صحبت هاي رهبري گوش ميکردن امروز انقدر مشکل نداشتيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقای حاجی بابایی لطفا به دانشجو معلمان رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
حقوق ها باید تا 200 درصد افزایش یابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
فقط باید همسان سازی شود حتی اگر اضافه نشد اضافه نشود چرا هم مدرک من حتی در آموزش و پرورش از من بیشتر باشد
کارمند پست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
با این کار دولت ومجلس هیچ وقت همسان سازی واقعی نمی شود چرا چون افزایش درصدی است
Iran (Islamic Republic of)
آرمان
۲۳:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
زمانی که دولت 20 درصد را در نظر گرفت مخالفت کردید حالا که زیر 18 درصد در حقوقهای چهار ملیون به بالا اعمال کرده سخت است دولت را مجبور به اجرای مصوبه مجلس کرد باز از تلاش و دلسوزی نمایندگان تشکر می کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
آخرش چي شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
به عنوان عضو کوچکی از جامعه معلمین تیم باشگاه خبرنگاران تقاضا دارم به طور جدی پیگیر موضوع عدم افزایش حقوق دانشجو معلمان در سال ۹۸ باشند
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۲۳:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
با سلام . آقای حاجی بابائی شما وزیر آموزش و پرورش هم بودید چکار برای قشر تحت ستم فرهنگیان انجام دادید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
تحت ستم!!!سه ماه سال تعطیلی و .... تحت ستم اونایی هستند که با سی سال خدمت ۱۲۰۰در سال گذشته دریافتی داشتند فرق نمی کنه چه نظامی بازنشسته چه کارگران بازنشسته ولی هیچ وقت تجمع نمی کنند و!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام برفرض مثال هیچ کاری انجام نداده ولی الان که داره پیگیر حقوق کسانی هست که کمترین حقوق را میگیرند ۴۰۰هزار تومان افزایش حقوق برای کسانی که حقوق نجومی میگیرند میشه ۵تا ۶درصد ولی برای کسانی که حقوق ضعیف دارند یعنی ۳۰درصد یعنی ۲۰درصد
Iran (Islamic Republic of)
یعفوب
۰۲:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
یادم میاد جناب وزیرمحترم وقت .گفت هر افزایشی برای شاغل ها هست برای بازنشسته ها هم هست ولی اونطور نشد..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آموزش و پروش با عنایت به ساعات کاری و میزان تعطیلات نسبت به سایر ادارات (بجز بانک ها، نفت، دارایی ،وزارت نیرو) دریافتی بهتری دارند
هرچند نسبت به تورم خیلی پایین هستند ولی نسبت ادارات دیگر جز ادارات مذکور وضع خوبی دارند
Iran (Islamic Republic of)
محسن محمودی مهر
۰۹:۰۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
کارگران لطف کنند جایی دیگه پیگیر مطالباتشون باشن ، خودتون رو با معلم مقایسه میکنید ، دکتر و مهندس و ....تربیت میکنید ، بعد هروقت سوادتون به اندازه قشر فرهنگی رسید بعد نظر بدید کنار معلمان ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
جای تاسف که فرهنگی اینقدر انتقاد ناپذیر باشه و دیگران به سکوت ترغیب کنه و خودش زیاده خواهی کنه
جناب معلم تمامی افرادی که عرضه قبول نشدن در رشته های مهندسی و ...نداشتند دبیر تقریبا قبول می شدند
یعنی آخرین نفرهای کنکور به ناچار دبیر انتخاب می کردند چون رتبه ها پایین فقط و فقط یک احتمال داشت قبول آنها و آن چیزی نبود جز دبیری
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۳:۳۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
نفرات آخر کنکور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم تو روستای خیلی دوری درس خوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب معلم ، جناب الگو ، حال بگو رتبه شما چند بود که قبول شدی و مردم شریف روستا را ریشخند می کنی
اتفاقا اکثر نفرات اول کنکور از محل های دور هستند و این آمار و مشخصات در سایت سازمان سنجش موجود است
حتی دوستان سازمان سنجش جهت تنویر شما معلم گرامی ، و الگو و اسوء جامعه!!!!!!!!!!! می توانند بهترین رتبه های که دبیری را انتخاب کرده اند در همین سایت بارگذاری کنند (upload) کنند تا مردم با دیدن جزئیات بهتر قضاوت کنند
دوست گرامی درخت هرچه پربارتر سنگین تر و با وقارتراست و دانشمند هرچه عالم تر مودب تر و با نجابت تر است
بله من به روستائیان که نفرات اول کنکور ریاضی ، و تجربه و انسانی را بدون داشتن امکانات و کلاسهای رنگارنگ کنکور قبول می شوند افتخار می کنم و به این نتیجه می رسم که نخبگان کشور هرچند امکانات نداشته باشند ولی جنم و توانایی خود را در کنکور به رخ افراد پر مدعا و تهی از دانش می کشند
روند چندین ساله کنکور را ببین و ملاحظه کن چقدر از نفرات اول از اهالی محترم و زحمتش روستا بوده اند و ...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام جناب جاج بابایی بی خیال 400نومن بشین این 400اومدن به صورت ثابت دادن به خدا برای من با،13سال سابقه میشه کمتراز6درصد بزار همون. 18درصدبدن بخدا گرفتاریم
India
رسول
۰۱:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
یعنی با ۱۳ سال سابقه حقوق شما بالای ۶ میلیون هست؟منه فرهنگی نه بن دارم نه اضافه کاری ونه هیچ امتیاز خاصی با ۲٨ سال سابقه لیسانس با رتبه شغلی عالی الان ۳۷۰۰۰۰۰ تومان حکمم هست که دریافتی خالصم ۲٨۰۰۰۰۰تومانه بازم مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بله برای شما ۴۰۰تومان میشه ۶درصد یعنی حقوق شما بالای ۱۰میلیون هست ولی اون چهارصد تومان برای من میشه ۲۰درصد بله که شما باید ناراضی باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
خوشبحال شما جناب نجومی !!!!!
جناب نجومی مطابق فرمایشات خودت شما نزدیک به 7 میلیون حکمت میشه اون هم با 13 سال
ول بنده با مدرک ارشد حکمم 2.400 حال چرا باید شما اینقدا با من فاصله داشته باشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
درود بر پدر و مادر جناب دکتر حاج بابایی که به شما اجازه نداد امسال هم خون ملت و بیت المال را بمکید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقا رسول
من کارمند پست هستم با 20 سال سابقه رسمی و سه مدرک آمار ، برق قدرت و ارشد مدیریت دولتی نه مانند شما سهام عدالت دارم ، نه وام خرید خودرو و نه ، وام خرید مسکن که شمات این موارد رادارید و نه مانند شما نمره ارزشابی کیلوی یعنی نزدیک به 99 از 100 چرا که دستگاه ما شرکت است و جهت سود دهی و کاهش هزینه نمره ارزشیاب 95 درصد از همکاران بیچاره من را کمتر از 75 از صذد می دهند تا در همان رتبه پایه و یا ارشد بمانند و هیچگاه به رتبه خبره و عالی نرسند من با این سنوات و این مدارک حکمم 2.400 میلیون است تازه ساعات کاری در هفته علاوه بر 48 ساعت موظفی چندین ساعت اجباری نیز هست نه مانند شما که حتی 24 ساعت موظفیتان را نیز پر نمی شود و 6 ماه در سال تعطیل هستید
بگذارید جلو بی عدالتی گرفته شود حتی اگر یک ریال هم اضافه نشود ولی یک بار برای همیشه جلو نجومی ها سد شود که برای مردم جز خسران و زیان سودی نداشته اند
سیب زمینی شده 8500 و چای 117هزار تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
طرح مجلس بهتر از دولت بود ولی تبعیض زیادی درش هست
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۳:۳۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
آقا رسول نامه بر ، لطف کن خودت رو با معلم مقایسه نکن ، بهت شک میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
بابا کجا بودبد تا حالا؟؟؟؟؟،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه اش به فکر حقوق کارمند دولت و معلمان نباشدلطفا به فکر حقوق قشر کارگر هم باشید دربعضی جاها الان یا حقوقشان راافزایش نداده اند یا اخراج کرده اند باید جلوی تورم را می گرفتند نه این افزایش حقوقی میداندکه کارفرما بهانه می کند که ما نمی توانیم این افزایش حقوق رابدهیم پس قشر کارگر چه کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
با اینکه من خود کارمند هستم ولی باید به تمام اقشار توجه شود و کارگر و کارمندان باید دریافتی شرافت مندانه داشته باشند تا جوابگوی خرجشان باشد البته منکر عدالت نیستم و باید تفاوتی حقوقی عادلانه با توجه به میزان مهارت و سطح تحصیلات و اختراع و ابتکار نیز مد نظر باشد و حداکثر و حداقل حقوق حداکثر 3 تا 4 برابر با هم اختلاف داشته باشند و نیز همسان سازی ایجاد شود یعنی افراد همسان از نظر مدرک و مهارت و سنوات و... دریافتی و حمک برابر داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۲:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام به نظرم این مجلس هیچی جدیتی بر روی مصوبات خودش نداره ضمن تشکر از اقای بابایی باید خدمتتون عرض کنم افزایش حقوق کارگران محترم از کارمندان بیشتر شده فکر نکنم دیگه مجلس حرکتی برای افزایش حقوق ها انجام دهد فقط قشر کارمند بهتره امسال قناعت کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
نه داداش اگه شما بری پا بذاری داخل کارخانجات میبینی همه دارن تعدیل نیرو میکنن مگه کارگر جماعت چه گناهی کردن
Canada
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید ده تا بیست درصد از حقوق های نجومی دولت کاسته شود و همین درصد به حقوق های پایین اضافه شود تا عدالت نسبی برقرار شود .کسی که حقوق 30 میلیون میگیرد .معلومه گرانی را حس نخواهد کرد .فقر و نداری را نمیفهمد .او سواره است و مردم عادی پیاده .سواره از حال پیاده چیزی ممیفهمد .اگر نه کاری میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
این کار را هیچ وقت نمی کنند نه دولت نه مجلس حتی خیلی کمتر از این وگرنه طرح عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
بجای این کارها برید دنبال حقوق های نجومی و رشوه بگیران و اختلاس گران.
United States of America
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
اقای حاج بابایی
از اون جداقل 440 فقط 400 دادن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۱:۵۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
خدا پدرت رو بیامرزه
الان تقریبا احکام رو هم صادر کردن دولت اصلا گوشش بدهکار نیست که !
شما قانون تصویب میکنید دولت واسه خودش یه آیین نامه جداگانه تصویب و ابلاغ میکنه .
الان احکام رو با ضریب 18 درصد صادر کردن اگه زود عمل نکنید همین رو اجرا میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
برادر من تا اون روزی که تو مسند وزارت بودی هیچ کاری برای ما نکردی حالا که میدونی کاری از دستت بر نمیاد طرفدار حق و حقوق معلم و کارمند شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
من حاضرم با شما جامو عوض کنم شما نسبت به ادارات حداقل بگیر به مراتب بهترید وساعات کار محدود در هفته و تعطیلات فت و فراوان جناب فرهنگی محترم بگذارید حرف دل مردم را بزنند
ایشان وکیل تمام مردم هستند نه شما فرد زیاده خواه
بنده دارای مدارک آمار ، مهندسی برق - قدرت و ارشد مدیریت دولتی و مسلط به برنامه نویسی میکرو کنترلرهای avr ، pic و حتی arm به زبان c++ هستم ولی شما جناب طلبکار چه دانشی داری فرزندم اول دبیرستان رشته تجربی هست دبیرانش به اندازه فرزندم فیزیک و ریاضی بلد نیستند پس خیلی طلبکار نباشید و اجازه دهید حرف دل کارمندان به استضعاف کشیده شده دستگاهها غیر برخوردار نظیر شرکت ملی پست را نیز برسانند و بگویند شاید فرجی شد و بی عدالتی کمتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرمودند بفرمایید قابل شما را ندارد
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۳:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
همه جا هم نظر میدی ، معلومه سوم راهنمایی هم نداری ، اگه لایق بودی خب میشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
چه خوش بیاد چه خوش نیاد و چه انتقاد پذیر باشی و چه نباشد و چه مودب باشی و چه نباشی باید قبول کنی رتبه های آخر کنکور تنها گزینی که برای قبولی داشتند دبیری بود و پس پز نده و ساکت باش و مودب و انتقاد پذیر
که این هم به صالح شماست و هم جامعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
دولت کار خودش را می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
مجلس باید قوی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
چی بگم
آخرین اخبار