در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضد پایگاه‌های متجاوزان در جبهه (حام) استان الجوف بیش از ۲۰ مزدور سعودی کشته یا زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ضد پایگاه‌های متجاوزان در جبهه (حام) استان الجوف عملیات انجام دادند. در این عملیات بیش از ۲۰ مزدور سعودی کشته یا زخمی شدند. همچنین تانک و تجهزات نظامی آن‌ها منهدم شد.

ارتش یمن همچنین تجمع متجاوزان را در منطقه (صفرالحنایا) با موشک زلزال ۱ هدف قرار داد. مزدوران سعودی در پایگاه السویقاء الجوف با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار گرفتند.

پهپاد‌های ارتش یمن تجمع ارتش سعودی را در منطقه الربوعه عسیر هدف قرار داد. همزمان با آن نیرو‌های یمنی در عملیاتی ۱۴ پایگاه متجاوزان را در منطقه مجازه پاکسازی کرد و چند دستگاه خودرو منهدم شد. ارتش یمن تجمع متجاوزان را در گذرگاه الطوال با موشک زلزال ۲ هدف قرار داد و شمار زیادی از متجاوزان کشته یا زخمی شدند.

ارتش و کمیته‌های مردمی در استان الحدیده طرح انصارالله مبنی بر آرایش نظامی مجدد را در بنادر الحدیده، الصلیف و راس عیسی اجرا کردند. اجرایی شدن توافق سوئد با این طرح، متجاوزان را غافلگیرد کرد. این طرح در حالی عملی می‌شود که ارتش و کمیته‌های مردمی در الحدیده قدرتمندتر از هر زمانی دیگر است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار