یک مرکز صهیونیستی در گزارشی از ابتلای هزاران صهیونیست به اختلالات روانی در پی درگیری‌های رژیم صهیونیستی با غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عرب ۴۸، طبق گزارشی که از سوی مرکز کمک رسانی به آسیب دیدگان روانی در سرزمین‌های اشغالی منتشر شده است، در روز‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفته گذشته، دست کم هزار صهیونیست به علت هراس و وحشت، به این مرکز مراجعه کرده اند.

در این گزارش که امروز یکشنبه در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت منتشر شده، آمده است: در سال ۲۰۱۸، این مرکز میزبان بیش از ۴ هزار نفر جدید از اشخاصی بود که از اختلالات ناشی از یک شوک روحی رنج می‌بردند. این عدد، از رشد ۲۵ درصدی در مقایسه با سال گذشته آن حکایت داشت. همچنین طبق این آمار، یک چهارم از افرادی که به این مرکز مراجعه کرده بودند، دختران و پسران ساکن جنوب سرزمین‌های اشغالی (مرز با غزه) بوده اند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در ادامه گزارش خود نوشت در سال‌های گذشته، یعنی از زمان تجاوز گسترده به نوار غزه در سال ۲۰۱۴، شمار ساکنان خط مقابله با نوار غزه که خواهان کمک رسانی و حمایت از خود و خانواده هایشان بودند، افزایش تدریجی داشته است. در پی موج درگیری‌ها و تنش‌های سال گذشته میلادی، شمار مراجعه کنندگان از جنوب سرزمین‌های اشغالی ۴۰ درصد افزایش داشت و از ۷۸۰ نفر به ۱۳۰۰ نفر در سال ۲۰۱۸ رسید.

همچنین برآورد‌ها حاکی از آن است که در پی تجاوز هفته گذشته رژیم صهیونیستی، شمار مراجعه کنندگان به مرکز کمک رسانی به آسیب دیدگان روانی افزایش یافته است.

طبق اعلام این مرکز، حملات مکرر رژیم صهیونیستی که با ارسال بالون‌های آتش زا و راهپیمایی‌های بازگشت (از سوی فلسطینیان) پاسخ داده شد، سبب شد شمار صهیونیست‌هایی که به این مرکز می‌روند، افزایش چشمگیر داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار