معاون هماهنگ كننده پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به کلیپ منتشر شده از نحوه برخورد مامور پلیس با مسافربران شخصی در خیابان میرداماد توضیحاتی ارائه داد.

واکنش پلیس راهور به کلیپ خیابان میرداماد پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور معاون هماهنگ كننده پلیس راهور تهران بزرگ درباره کلیپ منتشر شده از برخورد پلیس با خودروی مسافربر شخصی در خیابان میرداماد اظهار کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس راهور تهران بزرگ برخورد با متخلفان است که یکی از آنها تخلفات مسافربران شخصی می باشد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده حاکی از همین مورد است، افزود: همکار ما تعدادی از مسافربرهای شخصی که توقف غیرمجاز داشتند را به دلیل حرکت نکردن اعمال قانون کرد و این خودرو که در کلیپ مشاهده می شود، بدون توجه به دستور پلیس و تحویل ندادن مدارک خود اقدام به فرار کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر خودرو متوقف شده و پرونده در دادسرا در حال رسیدگی است.

سرهنگ موسوی گفت: راننده‌ مسافرکش‌های شخصی که بعضاً پلاک شهرستان هستند، عموما جا و مکان مشخصی ندارند.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه حق مسافرکشی با راننده تاکسی است افزود: مسافرکشی حقوق راننده تاکسی است و قانون به رانندگان این اجازه را داده و تابع ضوابط و مقررات خاصی هستند، اما این خودروها تابع ضوابط و مقررات خاصی نیستند و عموما مشکل ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح یکی از طرح‌های جدی پلیس راهور تهران بزرگ در سال جاری است تا پایان سال ادامه خواهد داشت و ما از این مامور وظیفه شناس قدردانی کردیم و قدردان زحمات کلیه همکارانمان در پلیس راهور تهران بزرگ هستیم.

سرهنگ موسوی گفت: به مردم توصیه می کنم که با پلیس همکاری داشته باشند، که نتیجه آن امنیت و آرامش چشمگیری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Milad
۰۳:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام خسته نباشيد به نظرتون بهتر نيست که به پليس راهور بگيد بجاي همچون رفتار ها و کارهایی کاری کنه که هر فرد بتونه با مشخصات فردی اش بفهمه شماره پلاک ماشينش چنده و يا حتی اصلا بفهمه پلاک جديدی به نامش ثبت شده يا نه؟ ميدونيد چرا اين حرفو ميزنم ، چونکه ممکنه يک شخصی ماشين صفر خريده باشه و منتظر پلاک ماشين جديدش باشه به همين خاطر من اين حرفو ميزنم اميدوارم اين حرف منو به پليس راهور هم بگيد . متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
چکار کند بنده خدا باید زن وبچه اش نون بده اگر حقوق نجومی داشت که اینکار نمیکرد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۴:۴۷ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگرفرماندهان ازپرسنل حمایت کنن این متخلفان جرات نمکنن مامور راهورو زیربگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
شما راه حل ارائه میدی خبر از شرایط تبدیل شدن داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
وا چه ربطي به شهرستاني ها دارد هر اتفاقي در تهران مي افتد ميگذاريد به پاي شهرستاني ها
Iran (Islamic Republic of)
صفا
۲۲:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
احسنت به مامور پلیس باید به کسی باج نده دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
سلیمان
۱۸:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود بر دلاور مردان نیروی انتظامی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۰۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
زحمت بکشه ماشینشو تبدیل بکنه. کار سختی نیس که!!!
آخرین اخبار