فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان از کشف یک هزار و ۵۵۰ کیلوگرمی مرفین قاچاق خبرداد.

محموله یک و نیم تنی مرفین به شمال کشور نرسید/۵ قاچاقچی دستگیر شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران گفت: پس از اطلاع پلیس از حمل محموله سنگین مرفین از جنوب به مقصد شمال کشور، تیمی از ماموران مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی سبزوار و تیم‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان مامور رسیدگی به موضوع شدند.

وی افزود: پس از رد زنی محموله ساعت ۲۲ و ۳۹ دقیقه جمعه شب پلیس در مسیر جاده روداب به سبزوار سه خودرو حامل محموله مواد افیونی و راه پاک کن را در دامنه کمین خود به محاصره درآورد و سوداگران مرگ که قصد مقاومت و فرار از صحنه داشتند با پاتک مسلحانه ماموران انتظامی زمین گیر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات سه دستگاه خودروی نیسان وانت، یک دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به عنوان راه پاک کن محموله مواد افیونی بودند توقیف شد و پنج قاچاقچی دستگیر و یک هزار و ۵۵۰ کیلوگرم مرفین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: ۲ نفر از این سوداگران مرگ که به ضرب گلوله پلیس زخمی شده بودند به یکی از مراکز درمانی مشهد انتقال یافتند، یکی از آنان که جوانی ۳۱ ساله بود جان خود را از دست داد.

انتهای پیام / گ 

محموله ۱.۵ تنی مرفین به مقصد نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
بفرستید بره اروپا تا بفهمند یه من ماست چقدر کره دارد