نیل مورتیز تهیه کننده با سابقه مجموعه فیلم‌های سینمایی «سریع و خشن» از ادامه حضور در این مجموعه سینمایی اخراج شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی بی آر، بعد از بیست سال همکاری مشترک کمپانی یونیورسال با نیل مورتیز، این استودیو به دلیل اختلافات قانونی، راهش را از این تهیه کننده جدا و وی را اخراج کرد. این اختلاف‌ها بر سر نسخه فرعی سریع و خشن یعنی «هابز و شاو» به وجود آمده است. 

اکتبر سال گذشته، اخباری منتشر شد که بر اساس آن نیل مورتیز شکایتی را علیه یونیورسال تنظیم کرده است. مورتیز معتقد بود وقتی این کمپانی او را از گروه تهیه کنندگان «هابز و شاو» کنار گذاشته، در حقیقت تعهد شفاهی بین طرفین را زیر پا گذاشته است.

او در پی این شکایت درخواست کرد که یا باید به عنوان عضوی از تهیه کنندگان در این فیلم حضور داشته باشد و یا این استودیو موظف است به دلیل نقض تعهد، ۱۰ میلیون دلار برای جبران این خسارت بپردازد.

کمپانی یونیورسال علاوه بر نسخه فرعی «سریع و خشن» مورتیز را از تمامی نسخه‌های این فیلم سینمایی، مثل «سریع و خشن ۹» که فیلمبرداری آن در چند هفته آتی آغاز خواهد شد، اخراج کرده است.

به نظر می رسد با هر تصمیمی این کمپانی متضرر خواهد شد؛ پس هم از نظر مالی و هم از نظر معنوی بهتر است این تهیه کننده را در کنار خود نگه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.