مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از تحت پوشش قرار گرفتن ورزشکاران مستعد کسب سهمیه بازی‌های اُلمپیک و پارااُلمپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط بنگاه‌های اقتصادی این استان به منظور حضوری قدرتمندانه در این رقابت‌ها خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بر اساس مصوبه‌ی نخستین جلسه ستاد بازی‌های اُلمپیک و پارااُلمپیک ۲۰۲۰ توکیو که روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه به ریاست فدایی استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، مقرر گردید، به منظور حمایت بیشتر بنگاه‌های اقتصادی از قهرمانانی که احتمال و شانس حضور در بازی‌های اُلمپیک و پارااُلمپیک را دارند، یکشنبه جلسه‌ای با حضور بنگاه‌های اقتصادی و مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شود.

 

وی افزود: بر این اساس، دومین جلسه‌ی استانی ستاد بازی‌های اُلمپیک و پارااُلمپیک ۲۰۲۰ توکیو به ریاست فدایی استاندار با حضور بنگاه‌های اقتصادی در دفتر استانداری کرمان در تهران برگزار شد.

امیری خراسانی با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه تصریح کرد: الحمدلله اتفاق خیلی خوبی رخ داد و مقرر شد، هر کدام از ورزشکاران به صورت رشته‌ای که در حال آماده سازی و کسب سهمیه برای بازی‌های اُلمپیک و پارااُلمپیک هستند، تحت پوشش بنگاه‌های اقتصادی قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان یادآور شد: بدین منظور منطقه‌ی گل گهر، صنایع مس، میدکو، لاستیک بارز و مس شهید باهنر که در رأس آن‌ها منطقه ی گل گهر و صنایع مس مسئولیت ورزشکاران را بر عهده گرفتند.

 

امیری خراسانی افزود: قرار شد، بنگاه‌های اقتصادی فوق از امروز تا هر لحظه‌ای که ورزشکاران احتمال حضور در بازی‌های اُلمپیک و پارااُلمپیک را دارند، موضوعاتی، چون آماده سازی، اسکان، اردو، امکانات، تجهیزات و ... را برعهده بگیرند که این مصوب شد و به امضای همه‌ی این عزیزان رسید.

وی از پیگیری و حمایت های مکرر فدایی استاندار کرمان برای رقم زدن این اتفاقات خوب تشکر ویژه کرد.

انتهای پیام/ب

دومین جلسه‌ی استانی ستاد بازی‌های اُلمپیک و پارااُلمپیک ۲۰۲۰ توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار