پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال گل سالم به صنعت نفت زدند، اما داور به اشتباه اوت گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا حسن زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال نمایش خوبی به ویژه در نیمه دوم دیدار مقابل صنعت نفت داشت و این تیم بازی را اندکی با استرس آغاز کرد، زیرا می‌خواست برنده باشد و این موضوع روی روند کار گروهی تاثیر گذاشت. تیم تغییراتی نیز داشت و با گذشت زمان بهتر شدیم. در بین دو نیمه با صحبت‌های کادرفنی و دیگر نتایج شرایط تغییر کرد و بازیکنان هجومی‌تر بازی کردند و شرایط بهتر شد.

او ادامه داد: قائدی در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد و اکثر پاس‌ها رو به جلو بود و کار‌های ترکیبی به خوبی انجام شد و به نتیجه نیز رسیدیم و توپ به تیرک خورد و دروازه‌بان حریف چند مهار خوب داشت. گل سالم نیز به ثمر رسید، اما داور به اشتباه اوت گرفت. تیم در نیمه دوم جنگندگی بالایی داشت و روحیه خوبی در تیم دیدیم.

حسن زاده در ادامه درباره اشتباهات داوری اضافه کرد: نمی‌دانم چرا اشتباهات همیشه به این شکل است و باید به ضرر استقلال باشد؟ سرنوشت لیگ را داوران رقم زدند. چه کسی الان جوابگو است؟ مطمئنا کمیته داوران علیه داوران حرف نمی‌زند، اما همه دیدند که چه خبر است. کل فدراسیون ۱۰۰ نفر است و می‌گوید توپ اوت شده، اما ۲۰ میلیون نفر دیدند که اوت نشده است.

پیشکسوت استقلال در ادامه اضافه کرد: اشتباهات داوری همیشه در مسابقات وجود دارد و از var استفاده می‌کنند تا اشتباهات کنترل شود، اما در فوتبال ما این اتفاق رخ نمی‌دهد. داور پشت دروازه از یک متری به توپ و قائدی اشراف دارد و اوت را نمی‌بیند، اما داور از ۴۰ متری اوت را دیده است. این برای داوری ما بد است و فوتبال ما با این قضاوت‌ها خراب می‌شود.

او با انتقاد از چینش داوران تصریح کرد: مگر نمی‌گویند بازی‌ها حساس است و باید داور قوی قضاوت کند پس چرا از داوران برتر استفاده نشد. متاسفانه کار از کار گذشته، اما برای یک مربی جوان مانند مجیدی حیف است. این برد برای استقلال خیلی مهم بود و می‌توانست استقلال را به قهرمانی امیدوار کند و شانس تیم را بالا ببرد.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه داوران ما جرات ندارند اشتباه را قبول کنند و خیلی راحت می‌گویند توپ اوت شده و همه چیز را به مسخره گرفته اند و جوابشان تنها همین است. فوتبال ایران با هواداران زنده است و وقتی هواداران نیایند، مانند کشور‌های دیگر می‌شویم که هوادار ندارند. با این روند مسابقات نیز هواداران را از دست می‌دهیم و آن‌ها دلسرد می‌شوند و جذابیت فوتبال ما کم خواهد شد. واقعا نمی‌دانم چه چیزی می‌شود گفت. وقتی اشتباهات زیاد می‌شود، انگیزه‌ کم می‌شود و دیگران مسابقات را رها می‌کنند و در دراز مدت اتفاقات بدی رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

طاهری:چرا کسی به داد استقلال نمی‌رسد؟

سرمربی استقلال غایب برابر سپید رود رشت

مظفری:گل استقلال سالم بود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.