با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اولین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل در سال جاری برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل در سال جاریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اولین جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل در سال جاری در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانده پلیس راه استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و جمعی دیگر از مسئولین و کارشناسان ذی نفع برگزار شد.

 سرپرست معاونت امور عمرانی آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم دغدغه حتی یک نفر فوتی در جاده‌های استان برای مسئولین افزود: لازم است در بحث کاهش تصادفات و فوتی‌ها اقدامات و راهکار‌های عملی در سریع‌ترین زمان و بصورت اورژانسی انجام شود.

 پیمان آرامون با تاکید بر حضور مستمر پلیس راه و راهداران در محور‌های مواصلاتی به ویژه نقاط پر تصادف و جدی گرفتن موضوع معاینه فنی وسایط نقلیه پیشنهاد داد: جلسات کمیسیون ایمنی حمل و نقل برای بررسی بیشتر مشکلات ایمنی و یافتن راهکار‌های عملی بصورت تخصصی محور به محور در شهرستان‌ها نیز تشکیل شود.

 سرهنگ سعیدی فرمانده پلیس راه استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آمار تصادفات در سال گذشته و طرح نوروزی امسال گفت: بیشترین تصادفات جاده‌ای بین ساعات ۱۴ تا ۲۰ شب رخ داده است و ۶۹ درصد تصادفات نیز متعلق به خودرو‌های سواری بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی هم در این جلسه به گزارش عملکرد این اداره کل در سال گذشته و طرح نوروزی سال جاری پرداخت و افزود: در تعداد فقره تصادف فوتی در طرح نوروزی امسال با وجود افزایش فوتی شاهد ۲۸ درصد کاهش بوده ایم.

ارسلان شکری ادامه داد: ۶۸ باب راهدارخانه، ۶۰۰ نفر پرسنل، ۵۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، ۲۰ اکیپ راهداری، بیش از ۳۰۰ تن آسفالت برای چاله پرکنی محور‌ها، بیش از ۸۰۰ کیلومتر خط کشی انواع محور‌ها و ۶۰۰ کیلومتر پاکسازی و تسطیح و رگلاژ محور‌ها از مهمترین اقدامات این اداره کل در طرح نوروزی بود که در ادامه طرح زمستان در استان انجام گرفت.

انتهای پیام/م
 

جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.