فرماندار همدان گفت: با عاملان ساخت و ساز‌های های غیر مجاز در محدوده باغ های این شهر با قاطعیت برخورد شود.

برخورد با عاملان ساخت و ساز‌های غیر مجاز در محدوده باغات شهرهمدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فرماندار همدان در کار گروه امور اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی در جمع خبرنگاران گفت: دست اندازی و تصرف باغ های شهر، محدوده طرح جامع، بیرون محدوده همدان و حریم شهر همدان نگران کننده است.

حسین افشاری گفت: شهرداری و جهاد کشاورزی وظیفه قانونی دارند از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در سطح شهرستان به خصوص در حریم همدان جلوگیری کنند.

فرماندار همدان با تاکید بر ضرورت برخورد جدی با دانه درشت‌ها در تصرف و ساخت و ساز‌های باغ های اطراف شهر افزود: در این برنامه بدون ملاحظه باید با فردی که کار غیر قانونی انجام می دهد با قاطعیت برخورد شود.

افشاری در ادامه با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی نرخ خرید تضمینی گندم در استان افزود:نرخ خرید تضمینی این محصول مهم کشاورزی امسال ۱۷۰۰ تومان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه مراکز دولتی خرید گندم باید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن پول گندم را به کشاورزان پرداخت کنند ادامه داد :تا به امروز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم در کشور خریداری شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ب

با عاملان ساخت و ساز‌های غیر مجاز در محدوده باغ های شهر همدان برخورد می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.