حمل و نقل کالا از مازندران به سایر استان‌ها یک ماهه گذشته ۹ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نصیری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۶۵۷ تن کالا یک ماه گذشته از استان  به سایر نقاط کشور جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.
 
وی تعداد بارنامه‌های مصرفی در این مدت را ۸۹ هزارو ۹۹ فقره ذکر کرد و گفت: این میزان نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان مازندران عمده کالای جابجا شده از استان در این مدت را شن وماسه، جو، ذرت دامی، جو خوراکی، بنزین معمولی، فرآورده‌های لبنیاتی، گازوییل، روغن نباتی مایع خوراکی، مرکبات و سیمان کیسه‌ای اعلام کرد.
 
علی نصیری گفت: ۱۲۵ شرکت حمل ونقل در استان مازندران فعال هستند و بیش از ۱۷ هزار راننده کامیون مشمول پوشش بیمه تکمیلی رایگان شدند.
 
وی با بیان اینکه رانندگان کامیون در مازندران سالانه ۱۶ میلیون تن بار را از این استان به داخل و یا خارج استان حمل می‌کنند، افزود: حدود ۱۳ درصد از تردد در جاده‌های مازندران را که سالانه ۴۰۰ میلیون دستگاه خودرو تخمین زده می‌شود حمل و نقل باری تشکیل می‌دهد.
انتهای پیام/
برچسب ها: صادرات ، واردات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.