معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: فرمانداران زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری انتخابات تامین کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان اردبیل، در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداران از هم اکنون زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم نمایند.

وی افزود: طبق قانون انتخابات ، همه دستگاه ها و ادارات دولتی مکلف به تامین خودرو ، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای ستاد انتخابات هستند و پرداخت حق ماموریت نیروها به عهده دستگاه اعزام کننده است.

ندایی بر استفاده از نیروی انسانی توانمند و شایسته به عنوان نمایندگان فرمانداران و اعضای هیات های اجرایی تاکید کرد و خواستار صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت صحیح اعتبارات انتخابات شد.

دبیر ستاد انتخابات استان نیز بر ضرورت مطالعه دقیق  و تسلط فرمانداران و بخشداران بر قانون انتخابات کشور تاکید کرد و گفت: قانون فصل الخطاب است و مراجعه به آن راه گشای بسیاری از ابهامات و مشکلات در این زمینه می باشد.

ماریا موسوی از برگزاری دوره های آموزشی منطقه ای ، استانی و کشوری برای عوامل اجرایی انتخابات دوره یازدهم مجلس خبر داد و  خواستار تامین زیرساخت های فن آوری و تجهیزات مورد نیاز در این خصوص شد.

انتهای پیام/ع

فراهم شدن زیرساخت ها برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.