معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با راه اندازی سامانه اطلاع رسانی، زمان خاموشی‌های برق به مشترکان استان اعلام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، یوسف اینانلو معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با راه اندازی نرم افزار (اپلیکیشن) اعلام و ثبت خاموشی در مرکز فوریت‌های برق استان زمینه اطلاع رسانی خاموشی‌ها به مشترکان مهیا شده است.

اینانلو افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق، نرم افزار اطلاع رسانی خاموشی‌ها را دریافت و در تبلت و یا گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید نصب کنند.

اینانلو تصریح کرد: در این نرم افزار مشترک امکان ثبت ۸ اشتراک با شماره شناسایی و شماره پرونده کنتور خود را دارند و برای هر یک از این اشتراک‌ها امکان اعلام خاموشی (قطعی) برق فراهم شده است و در صورت بروز خاموشی برنامه ریزی شده یا بدون برنامه در محدوده اشتراک‌های ثبت شده در صورت اتصال به اینترنت به مشترک اطلاع رسانی خواهد شد.

معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان یادآور شد: همچنین علاوه بر این سامانه مشترکان می‌توانند اطلاعات قطعی برق را از طریق پیامک دریافت کنند که برای این کار لازم است با مراجعه به سایت شرکت در بخش خدمات الکترونیکی در قسمت (سامانه دریافت خاموشی از طریق پیامک) کلیلک کرده و اطلاعات مورد نظر را وارد کنند.

انتهای پیام/ک

راه اندازی سامانه اطلاع رسانی زمان خاموشی‌های برق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.