رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۶ سوداگر مرگ و کشف ۴۷ کیلو گرم تریاک خبر داد و گفت: این متهمان با سه دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مواد مخدر را به شهر تهران داشتند.

سرقت کارگر خدماتی با لباس زنانهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی با همکاری همدستانش قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان با استفاده از ۳ دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مواد مخدر را پس از گذشتن از شهر قم به شهر تهران دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد، گفت: پس از کنترل محور‌های مواصلاتی به شهر تهران، خودرو‌های سواری در شهر قم شناسایی و پس از متوقف کردن خودروها، ماموران پایگاه یازدهم موفق به دستگیری ۶ سوداگر مرگ شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو‌ها مقدار ۴۷ کیلوگرم تریاک کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار