فراخوان نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت با شعار «هنر، هم گرایی و مهربانی» از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه و همزمان با عید سعید قربان و عید غدیر در سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت:همزمان با دهمین سالگرد سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کردستان در اردیبهشت ماه ۸۸ که استان رابه عنوان استان هنر و فرهنگ معرفی نمودند فراخوان نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت اعلام می گردد.

امین مرادی افزود: ثبت سنندج به عنوان مرکز ساخت دف ودف نوازی از  ویژگی‌های این جشنواره بوده که با گردهمایی ۱۰۰۰ دف نواز سنندجی به عنوان یک اجتماع بزرگ دف نوازی جهانی در عمارت خسروآباد سنندج حاصل شد ودف را جهانی نمود.

دبیرجشنواره دف نوای رحمت افزود: از ویژگی‌های این جشنواره توجه به نوا‌های عرفانی وخانقاهی است وتوانسته  این نوا‌ها را در سراسر ایران معرفی و هم اکنون با ارتباطی که بین دف نوازان کشوری مهیا شده است، دف دربین علاقهمندان موسیقی ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده وهر ساله شاهد حضور و کشف استعداد‌های جدید در این زمینه ازسراسر کشور بوده ایم.

انتهای پیام/ع

فراخوان نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت اعلام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.