تیم‌های فوتبال پدیده شهر خودرو و سپاهان اصفهان در هفته ماقبل آخر لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد امتیاز‌ها را تقسیم کردند.

تساوی پدیده و سپاهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در چارچوب هفته تساوی پدیده و سپاهان در ایستگاه بیست و نهم لیگ برتر بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امشب تیم پدیده شهر خودرو در مشهد میزبان سپاهان بود که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

برای پدیده شهر خودرو میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد حسین مردا مند، مرتضی منصوری، محمد آقاجان پور، مسعود ریگی، اکبر صادقی، سعید صادقی، حسین مهربان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری به زمین مسابقه رفتند.

برای سپاهان نیز پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، حامد بحیرایی، محمد کریمی، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش به زمین رفتند.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی بوده و محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک داور وی را همراهی می‌کنند.
اولین گل مسابقه در دقیقه ۴ بازی از روی نقطه پنالتی توسط امین قاسمی نژاد وارد دروازه سپاهان شد.

استقبال تماشاگران مشهدی از این بازی بسیار قابل توجه بود به صورتی که پس از شروع بازی ظرفیت ورزشگاه امام رضا (ع) تکمیل شد و با وجود بارش باران بر تعداد علاقه‌مندان به تماشای این بازی افزوده شد.

گل تساوی در ابتدای نیمه دوم دقیقه ۵۳ با ضربه سر علی قربانی وارد دروازه پدیده شد تا دو تیم تلاش بیشتری را برای پیروزی در زمین مسابقه داشته باشند.

این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

انتهای پیام// ز. م


تساوی پدیده و سپاهان در ایستگاه بیست و نهم لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.