جدال حساس نساجی و سپیدرود در هفته بیست و نهم لیگ برتر با پیروزی مقتدرانه تیم مهمان همراه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در شبی که لیگ برتر به حساس‌ترین لحظه‌های خود رسید، سپیدرود برای فرار از سقوط به مصاف نساجی رفت.
 
سپیدرود به عنوان تنها نماینده رشت در حضور دهها هزار هوادار مشتاق خود برای پیروزی و رهایی از منطقه سقوط پای به میدان گذاشت، نتوانست از فرصت میزبانی خود بهره ببرد و در نهایت با درخشش فوق العاده و ١٣ دقیقه‌ای مهاجمان نساجی شکست سنگین و دردناکی را متحمل شد.
 
رشتی‌ها که نادر دست نشان سرمربی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند، تا دقیقه ٧٠ بازی پایاپای و قدرتمندانه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند، اما سجاد عاشوری دقیقه ٧٣ دروازه رشتی‌ها را باز کرد تا آب سردی روی پیکره سپیدرود ریخته شود.
 
در ادامه رحمان جعفری مهاجم پابه توپ و گلزن نساجی در دقایق ٧٦ و ٨٦ دو گل به ثمر رساند تا کار رشتی‌ها را در خانه تمام کند.
 
سپیدرودی‌ها در پایان با تلاش بازیکنان خود تنها توانستند با گلزنی بلبلی جوان یک گل را جبران کنند، اما دیگر نه وقتی برای جبران باقی بود و نه توانی.
 
شاگردان جلالی با این پیروزی با یک تیر به چند هدف زدند، آن‌ها هم باخت عجیب هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان ١٠ نفره را جبران کردند، هم بعد از چند هفته روند نبردن هایشان را پایان بخشیدند و هم دین خود را نسبت به بازی جوانمردانه ادا کردند تا به وظیفه خود در ارائه بازی جوانمردانه، تمام و کمال پایبند بوده باشد.
 
از نکات جالب این بازی ارائه بازی زیبا و تماشاگر پسند از جانب نساجی و درخشش رحمان جعفری در این بازی بود تا به نوعی با عملکرد خوب خود به سرمربی اعلام کرده باشد که سهم او دقایق بازی بیشتری بود.
 
گفتنی است نساجی با این سه امتیاز در هفته ماقبل آخر ٣٣ امتیازی شد و در رده دوازدهم ایستاد و در طرف مقابل سپیدرود در روزی که می‌توانستند از شکست رقیب مستقیم شان یعنی نفت مسجد سلیمان در دقیقه آخر نهایت بهره را ببرند، با همان ٢٠ امتیاز از رده پانزدهم تکان نخوردند تا کاندید اصلی سقوط به دسته پایین‌تر لقب بگیرند.
 
انتهای پیام/آ
 

سپیدرود یک نساجی سه، کار رشتی‌ها تقریبا تمام شد

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار