نتیجه بنچمارک گوشی Realme X منتشر شد

به تازگی با انتشار نتیجه بنچمارک گوشی Realme X اطلاعات تازه‌ای از پردازنده این دستگاه فاش شده است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های زیادی سالانه در سراسر دنیا تولید می‌شوند؛ بعضی از آن‌ها سر و صدای زیادی می‌کنند و بعضی دیگر تنها کاربران خاص خود را دارند. گوشی‌های مهم‌تر زمانی که بتوانند از آزمایش بنچمارک سربلند بیرون بیایند بیشتر در دید کارشناسان این بخش دنیای فناوری پسندیده به نظر می‌رسند. در واقع آزمایش بنچمارک نشان می‌دهد یک گوشی هوشمند از چه پردازنده‌ای استفاده می‌کند و سرعت آن چقدر است.

اکنون یک گوشی جدید در این آزمایش حضور یافته است که طرفداران آن مدت نسبتا زیادی منتظر آن بودند. گوشی Realme X در تاریخ ۵ مه رونمایی می‌شود و هم اکنون نتایج آزمایش بنچمارک آن در فضای مجازی منتشر شده و اطلاعات تازه‌ای درباره این دستگاه می‌دهد. در ادامه این نتیجه را مشاهده می‌کنید:

نتیجه بنچمارک گوشی Realme X منتشر شد

براساس نتیجه بنچمارک منتشر شده، گوشی Realme X دارای پردازنده Snapdragon 710 است. خب به نظر وجود این پردازنده در این گوشی کمی عجیب است زیرا مدل ارزان قیمت‌تر این دستگاه با نام Realme X Lite نیز از این تراشه به عنوان پردازنده استفاده می‌کند. به لطف فهرستی که TENAA منتشر کرده است علاوه بر این که Snapdragon 710 پردازنده‌ای است که در هر دو دستگاه استفاده شده بلکه میزان حافظه داخلی و سیستم عامل هر دو این دستگاه‌ها برابر است.


بیشتر بخوانید: اولین گوشی با Helio P70 توسط Realme رونمایی شد +تصاویر


فهرست نتیجه بنچمارک Realme X در سایت Geekbench همچنین رم ۸ گیگابایتی که پردازنده این دستگاه را همراهی می‌کند فاش کرده است. البته به این نکته توجه داشته باشید که میزان رم استفاده شده در این دستگاه در سایت TENAA متفاوت بوده و ۴ گیگابایت ذکر شده است. این مسئله باعث می‌شود ذهن ما به این سمت هدایت شود که یک نسخه ۶ گیگابایتی نیز از این دستگاه تولید شده است.

انتهای پیام/

تراشه Snapdragon 710 به عنوان پردازنده در Realme X استفاده می‌شود

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار